Jump to content

Voetbal game welke kunnen jullie mij aanraden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik wil graag aan het voetballen :puh: Ik heb nu maar één voetbal game op mijn ps2: ''This is football 2004''

Dat is me aardig in de smaak gevallen. Heb de game intussen uitgespeelt, nu wil ik weleens een nieuwe game niet de nieuwste van de nieuwste zo rond de 20 á 30 euro heb ik er voor over. Ik wil graag een game waar de graphics mooi zijn en het allemaal er een beetje echt uitziet en niet vreselijk moeilijk is en de besturing goed is :Y Hebben jullie een geschikte voetbal game voor de ps2 ingedachten? Dan hoor ik het graag :)

Groet gammie :cya:

Geplaatst:
Fifa 06 is nu afgeprijsd, die kan ik je aanraden. Of PES 4 of 5.

Hoe duur is Fifa 06 en PES 4 of 5? En wat is het verschil tussen fifa en PES??

Geplaatst:

Gammie,

Onder jou staat een groot topic met verschillen tussen FIFA en PES. Dus je zou beter eens een kijkje nemen in dat topic. Klik en aanschouw

Kijk ook eens naar mijn post, voor de laatste FIFA (07) en de laatste PES (6).

Ok, nu doe ik wel een héél grote bump. Maar ik doe dit niet zomaar.

Ik ben van plan om met een bon een voetbalspel te kopen, alleen twijfel ik wel. Ik ben al jaren een fan van FIFA, ik heb 2003,2004,2005,2006, daarom dacht ik "Nu FIFA 07." Maar door de demo's ben ik wat van gedacht veranderd. Ik vind het vet hoe de spelers vallen, hoe ze kopduels aangaan. De graphics zijn misschien wat slechter, maar ik vind ze duidelijker. De gezichten van de spelers zijn scherper en gedetaileerder. Dus toen dacht ik PES 6 is een hebbeding. Maar nu ben ik wel helemaal aan het twijfelen. Na de filmpjes te zien te hebben springt FIFA 07 daar toch uit. Ik zit mijn hoofd te breken wat ik moet kopen.

Laat me even beginnen bij de stimulatie's voor PES 6 te kopen.

PES 6 is in mijn ogen realistischer dan FIFA 07. Je kan minder rap scoren, en je kan ook niet makkelijk heel de verdediging in de wind zetten. De kopduels vind ik veel machtiger dan dat bij fifa is. Het vallen van de speler is ook leuk, er zijn verschillende manieren hoe ze vallen. De keeper vind ik ook mooi.

De mindere punten van PES 6 is.

Het schieten bij een vrije trap vind ik wat onrealistisch, ik stond vlakbij de goal met een vrije trap en hij loopt een eindje aan om hem dan peilhard in het net te schieten. Terwijl de muur vlakbij mij stond! Geen enkel effect of niets. Ook is het blijkbaar wel dat PES bijna geen licentie's heeft, en dat is best spijtig. Het is leuk dat je bij FIFA in verschillende competitie's te kunnen spelen.

De motivatie's voor FIFA 07 te kopen.

FIFA is me nog nooit tegenvallen in heel de reeks. Het wordt alsmaar realistischer, alleen is het nog niet in de realiteit waar PES het wel is. Je hebt ook érg veel competitie's waarin je kunt spelen. Met de carrière mode is ook alles meer dan goed! Je kan alsmaar meer als trainer, nu is het dit jaar nog meer geëvolueerd. De bewegingen zijn ook mooi ! De vrije trappen vind ik sinds FIFA 06 echt machtig! Het lukt niet meer zoals in 05 om gewoon altijd te kunnen scoren via vrije trap. Het is moeilijk, maar realistisch.

De tegenvallende dingen van FIFA 07.

De doelpunten, het is namelijk wel héél makkelijk om een wereldgoal te maken. Ik scoor van al men schoten 70% op Wereldklasse niveau. Alleen de topspelers lijken echt, de andere zijn wat aan de blurrige kant.

Dus kan iemand van jullie me overtuigen welke ik nu moet kopen? Ik wil wel verschillende dingen horen, want ik ben niet iemand die je makkelijk kan overhalen.

Vergelijkingen FIFA 07 en PES 6

Filmpjes

FIFA 07

Trailer

Ingame filmpjes

PES 6

Geposte filmpjes

Screenshots

FIFA 07

Afbeeldingen Google

PES6

Afbeeldingen van Google

Verder heb ik geen tijd om deze post af te werken.

PS Dit is één van men eerste posts de laatste 2 weken die ik serieus schrijf. Dat wil zeggen dat dit wel een serieuze zaak is!

Hopelijk is er alweer een probleempje weg uit je leven. Nu leef je een uurtje langer. :klap:_O_

Geplaatst: (bewerkt)

Jon-asses Ik had wel al naar de andere topics (onder mij) bekeken, maar voor mijn duidelijkheid wou ik toch liever de puntjes opnoemen van wat ik graag in een voetbal game wil, en daar zo de adviezen op te ontvangen :) Verder wil ik zoals ik in het begin schrijf: niet de nieuwste van de nieuweste en wil er ook zeker niet meer dan 30 euro aan kwijt zijn :N Ik wil nog wel even de prijs klasse van Fifa 06 en PES 4 en 5 weten.

Bewerkt: door gammie
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zou voor pes 5 gaan.

Het spel heeft goeie graphics.

Je kan ook pes 6 nemen maar een beetje duur.

:cya:

Geplaatst:
Ik zou voor pes 5 gaan.

Het spel heeft goeie graphics.

Je kan ook pes 6 nemen maar een beetje duur.

:cya:

Ik heb al Fifa 06 gekocht :) Maar geen spijt leuk spel!

Geplaatst:

Pes 6 is wel een aanrader...Mooi beeldkwaliteit

Maar fifa 07 is ook goed...

Kies maar :bier:

Geplaatst:
Pes 6 is wel een aanrader...Mooi beeldkwaliteit

Maar fifa 07 is ook goed...

Kies maar :bier:

Zoals je al in mijn post hierboven kunt lezen heb ik Fifa 06 gekocht. Toch denk ik er wel over om in de toekomst Pes 6 te gaan kopen, maar eerst wacht ik het rustig af tot de prijs daalt.

In iedergeval kan ik voorlopig vooruit met Fifa 06 :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hij heeft Fifa '06 al gekocht, het heeft dus geen zin om dit topic omhoog te bumpen met adviezen waar hij niks meer mee kan.

Slotje.. post-135-1168525825.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...