Jump to content

[INFO]Firmware 2.8.1 - Lees voordat je update


Ewoud

Recommended Posts

Upgrade naar 2.81

Wanneer je VCS gekocht heb en je wilt gaan willen spelen zul je merken dat je een waarschuwing krijg dat je zal moeten update naar 2.81. Het is zonder update dan ook niet mogelijk VCS te spelen zonder update. De meeste update de Firmware ook zonder te weten wat de consuqenties zijn.

  • Je kan de CheatDevices van Edison Carter niet meer kunnen gebruiken. Dus ook die van Liberty City Stories niet.
  • Geen mogelijkheid om screenshots te nemen.
  • PSP kan niet meer gedowngrade worden.
  • Sommige Homebrew Software kan niet meer gebruikt worden.

Als je dus geen CheatDevice wil gebruiken en geen andere dingen wil gaan doen kan je gerust Upgrade. Op de UMD van VCS is de firmware meegeleverd.

Als je niet wil Upgrade hoef je dat niet te doen. Houd er wel rekening mee dat je VCS kan spelen zonder update. Er zijn dan wel mogelijkheden om dit zonder update te kunnen, maar dat heb ik in overleg met een Admin weggelaten.

Naar deze mogelijkheid moet je zelf zoeken op het internet. Op GTAForum.nl mag er geen informatie over gegeven worden, omdat sony het gebruik van deze programma's illegaal heeft verklaard.

>>> Door Matiscus: Goed topic, pinned. :D<<<

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    6

  • Dogwatch

    3

  • WWEGTA

    2

  • DJ-JoeY

    2

Kun je dan ook geen codes gebruiken? Niet dat ik ze gebruik want dat vind ik niet zo leuk tijdens missies enzo dan is de spanning en de realiteit er af vind ik.. maar gewoon voor de lol een keer.

Je kan gewoon cheats gebruiken die in te voeren zijn via knoppencombinaties. Klik =>hier<= voor een lijst met alle cheats.

De cheatdevice maakt handelingen mogelijk die Edison Carter (maker van de cheatdevice) heeft ingebouwd, modificaties dus, maar heeft ze omgezet in een lijst zodat je ze gemakkelijk kan selecteren en gebruiken. Dit heeft hij ook bij GTA Liberty City Stories gedaan. In feite vind ik 'cheatdevice' voor een deel een foute benaming, omdat je er veel dingen mee kan doen die eigenlijk niks meer of minder zijn dan modificeren. Denk hierbij aan dingen zoals het waterpeil verhogen/verlagen, oneindig hoog kunnen vliegen, kleuren, snelheden en technische dingetjes (zoals besturing en grip) aan voertuigen kunnen veranderen, dat zijn gewoon allemaal modificaties en geen cheats. Uiteraard kan je met de cheatdevice cheaten, zoals oneindige gezondheid en dergelijke, maar het grootste deel van de cheatdevice is eigenlijk gewoon modificeren, op een weliswaar eenvoudige manier op de PSP. Cheaten is Engels voor 'vals spelen', nou ik kan oneindig hoog vliegen (om maar een voorbeeld te noemen) niet echt vals spelen noemen, wat jullie?

In ieder geval, hopelijk heb ik je vraag zo voldoende beantwoord, WWEGTA. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info, ik vind het allemaal knap uitgelegd en ik ben blij dat er onderhandelingen zijn genomen met Cheatdevice, Devhook ed. Ikzelf ben iemand die niet van valsspelen houdt, dat houdt in met cheats, trainers, cheatdevices ed. Daarom als ik mijn PSP heb (moet ik nog kopen) met de twee GTA's en de bijbehorende accesoires zal ik hem gelijk upgraden en lekker spelen zonder een valsspeelmogelijkheid ook. Veel bugs worden denk ik ook veroorzaakt door cheatdevice........

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet aan illegale dingen als devhook e.d.

Ik heb ondertussen ook al Firmware 3.00.

En cheatdevice hoeft ook niet. Straks gaat mijn PSP kapot en ben ik 250 euro kwijt.

Boris H.

Op zich valt het risico reuze mee zolang je maar weet wat je doet. Mijn psp is gedowngrade naar 1.5 zonder enig probleem. GTA heb ik natuurlijk ook legaal gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is het beste wel update of niet?

GTA Fan, dat is natuurlijk helemaal je eigen keuze. Ik zou persoonlijk zelf wel updaten naar de nieuwste Firmware, vooral door het feit: 'De PSP (PlayStation Portable) is een erg duur apparaat en als hij door een stukje software kapot gaat, dan ben je natuurlijk flink de lul en dan kan je in de meeste gevallen fluiten naar je geld en ook naar je spel; Vice City Stories in dit geval, maar je moet natuurlijk wel weten wat je doet als je er aan begint, als je precies weet dat het werkt dan zal ik je niet tegenhouden of behoeden, want dan kan er vrij weinig mis gaan, maar lees voor het terugzetten van de Firmware altijd de readme die daarbij zit. Ik zou echter niet updaten wanneer ik Firmware 1.5 had, want dan kan je Devhook gebruiken en dus ook de cheatdevice, waarmee je dus screens mee kan maken, maar als je het alleen voor de cheatdevice doet en screens, dan zou ik het niet doen, maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keus. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...