Jump to content

[INFO]Firmware 2.8.1 - Lees voordat je update


Ewoud

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    6

  • Dogwatch

    3

  • WWEGTA

    2

  • DJ-JoeY

    2

  • 2 weken later...
Dus als ik GTA VCS en een PSP nu koop moet ik eerst m'n PSP updaten ? maar hoe maakt WIKIGTA dan screenshots enz ?

Dat doen ze met cheatdevice, daarvoor moet je je PSP niet updaten omdat cheatdevice, die op een bug draait, dan niet meer werkt. In andere woorden; dat bugje verdwijnt dan. Meer vragen mag je altijd stellen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik GTA VCS en een PSP nu koop moet ik eerst m'n PSP updaten ? maar hoe maakt WIKIGTA dan screenshots enz ?

Dat doen ze met cheatdevice, daarvoor moet je je PSP niet updaten omdat cheatdevice, die op een bug draait, dan niet meer werkt. In andere woorden; dat bugje verdwijnt dan. Meer vragen mag je altijd stellen ^_^ .

We gebruiken SVcapture om screens te nemen. Meer info = google.nl.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Dit menen julie toch niet he! Ik heb Firmware 2.6/2.60 (is hetzelfde:p), ik speel nu al erg lang LCS en ik heb op Ebay(ongeveer net als marktplaats een koop en verkoop site) GTA VC gekocht voor..... de prijs zeg ik niet anders hebben julie mischien weer medelijden, omdat het te duur is of triest is dat ik voor zoveel geld heb uitgegeven voor zoeen spel, want............................................................................

................................................................................

..............ik had mijn PSP voor zo rond de 100 euro gekocht toen. Want de Firmware kan ik niet downgraden of upgraden drm was mijn PSP ook zo goedkoop-er zit namelijk een soort van groote fout op mijn PSP waardoor ik mijn PSP niet meer kan veranderen FW, maar ja waar dat aan ligt weet ik niet....

Nu weer even terug waar ik was gebleven: als ik nu VC heb voor de PSP moet ik hem volgens dit topic weer verkopen (of inlijsten en boven mijn bed hangen voor de sier :) ).Of is er mischien een code of kan je het spel gwn spelen zonder mijn PSP te upgrade naar 2.81??????

dat was wat ik wou vragen :)

ik ga nu lekker vuurwerk afsteken ik blijf wel online want ik hoef aleen maar mijn XXL pakket aan te steken en genieten maar!!!!verder voor iedereen die dit leest: gelukkig 2007 (en voor de rest natuurlijk :puh: )!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit menen julie toch niet he! Ik heb Firmware 2.6/2.60 (is hetzelfde:p), ik speel nu al erg lang LCS en ik heb op Ebay(ongeveer net als marktplaats een koop en verkoop site) GTA VC gekocht voor..... de prijs zeg ik niet anders hebben julie mischien weer medelijden, omdat het te duur is of triest is dat ik voor zoveel geld heb uitgegeven voor zoeen spel, want............................................................................

................................................................................

..............ik had mijn PSP voor zo rond de 100 euro gekocht toen. Want de Firmware kan ik niet downgraden of upgraden drm was mijn PSP ook zo goedkoop-er zit namelijk een soort van groote fout op mijn PSP waardoor ik mijn PSP niet meer kan veranderen FW, maar ja waar dat aan ligt weet ik niet....

Nu weer even terug waar ik was gebleven: als ik nu VC heb voor de PSP moet ik hem volgens dit topic weer verkopen (of inlijsten en boven mijn bed hangen voor de sier :) ).Of is er mischien een code of kan je het spel gwn spelen zonder mijn PSP te upgrade naar 2.81??????

dat was wat ik wou vragen :)

ik ga nu lekker vuurwerk afsteken ik blijf wel online want ik hoef aleen maar mijn XXL pakket aan te steken en genieten maar!!!!verder voor iedereen die dit leest: gelukkig 2007 (en voor de rest natuurlijk :puh: )!!!!!

Er is een, niet zo goed voor je psp maarja, manier die ik hier heb gepost...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer dat ik mijn PSP al heb geupgraded tot 3.03.

Maargoed , ik zoek verder naar een manier om hem terug te kunnen downgraden ;).

Verder is het goed om dit even te vermelden , Ewoud ! :klap:

Als je het hebt gevonden Stuur me dan effe de link via pm zit namelijk met het zelfde probleem _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het is jammer dat ik mijn PSP al heb geupgraded tot 3.03.

Maargoed , ik zoek verder naar een manier om hem terug te kunnen downgraden ;).

Verder is het goed om dit even te vermelden , Ewoud ! :klap:

Als je het hebt gevonden Stuur me dan effe de link via pm zit namelijk met het zelfde probleem _O_

De hoogste firmware die te downgraden is is firmware '2.80', vanaf firmware '2.81' kan dit dus niet meer. ;)

Edit: Mijn excuus, iets te scheef naar de huidge datum gekeken.

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet je downgraden? Ik heb gehoord dat dat op de een of de andere manier kan. Ik had eerst het Cheatdevice (LCS), maar ik heb hem geupdate, en nu doet ie het niet meer :-(

>>> Door SummerBase: Gelieve niet over Downgraden praten, dit is niet mogelijk met legale software van Sony en mag dus niet besproken worden op dit forum. Mochten er vragen zijn over de legaalheid van programma's en zaken dan kun je mij daar via een Persoonlijk Bericht voor contacteren. ;)<<<

Sorry, sorry, wist ik niet!

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zoals je eerder kan lezen in dit topic vervalt de mogelijkheid om de Cheatdevice van zowel VCS als LCS te gebruiken indien je je PSP upgrade naar firmware 2.81. Wat je hiertegen kan doen is tegen de principes van Sony ( en tevens ook van GTAForum.nl ), daarom mag via de forumsluizen hier niet over gepraat worden.

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Eigelijk is dit topic nutteloos omdat je xxx :Y

>>> Door SummerBase: En dat is iets wat niet ondersteund wordt door Sony™, daar praten wij dus niet over. Tevens wil ik je vriendelijk vragen geen topics te bumpen, want dit is niet een zinnige toevoeging. ;)<<<

(Maakt niet uit welk moederbord je hebt)

En dan kan je dus wel cheat device gebruiken.

edit: Ik zie het al in je handtekening

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...