Jump to content

Hulp nodig bij de missie love boat.


S.W.A.T.

Recommended Posts

Ik heb sinds een kort tijdje gta Advance binnen weten te krijgen, maar ik kom niet verder bij de missie love boat. Als ik weg moet komen in de haven dan rij ik weg, maar die thugs blijven me maar achtervolgen. Na een minuut ( de tijd die ik heb om wegtekomen), staat er mision failed, omdat ze me blijven achtervolgen. Heeft iemand tips voor me of strategieen?

Alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De missie Love Boat is inderdaad één van de moeilijkere missie in Portland. Ik zie dat je het laatste stuk van deze missie bereikt hebt, en dat je nu achtervolgt wordt door de 'Thugs'. Hun achtervolgwagen is degene waar je je moet op concenteren, deze zal je het ontsnappen moeilijke maken, de overige Thugs laat je het best links liggen. Ik heb één goede tip voor je, de beste weg om te ontsnappen is via het strand, ten noorden van de plek waar je staat met je wagen. Rij deze strook zo snel mogelijk af en je zal zien dat de achtervolgwagen je niet meer kan bijbenen! Breng nu Jonnie naar zijn bar en je zal er 4 thugs zien staat. Deze vermoord je het best door terug in de wagen te stappen en ze plat te rijden. Mission Passed.

Screens:

missiejoniie1ic8.th.png missiejonnie2xb6.th.png

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik heb de missie gehaald bedankt Svenie :cya:

Ik had em in een keer. Met nog 37 seconden over. Ik had ook geen achtervolgers.

Vreemd... :bonk:

>>> Door Lantyz: Je bent geweldig. :Y Maar was het daarom nodig om een oud topic te bumpen? Let in het vervolg even op de datum voordat je post, svp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...