Jump to content

bloemen afgeven

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb een heel eenvoudig vraagje: als ik op en date ga kun je bloemen en andere cadeautjes afgeven. maar op welke toets moet je daarvoor duwen. Als ik met de linkermuisknop klik geef ik ze een mep en dan is de date over. ook eerst met RMB en dan LMB duwen helpt niet. Dit is misschien niet zo belangrijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Volgens mij hoef je de bloemen zelf niet te geven. Als je gewoon de date afmaakt, heb je aan het einde geen bloemen meer bij je wapenslijst staan, dus heb je ze afgegeven. Voor zover ik weet is hier dus geen knop voor maar gaat het vanzelf.

Geplaatst:

Fastlip, aangezien je het spel op de pc hebt kan ik het je uitleggen. Aan het begin van de date moet je je bloemen selecteren. Dat kan ook een met de dildo enz. Dan als je naast je vriendin staat druk je op TAB. Dit werkt soms niet elke keer dus misschien moet je vaker drukken. Als je niets hebt geselecteerd in je wapenlijst kun je op die manier ook een kus geven. De bloemen worden altijd positief ontvangen door de vriendin. Kussen en "sexy" kado's niet altijd. Dan moet de relatie al wat verder zijn.

Geplaatst:

Kussen en "sexy" kado's niet altijd. Dan moet de relatie al wat verder zijn.

bij hoeveel % ongeveer?

Je kan die 'sexy' cadeautjes geven nadat je ze gevonden hebt...

EDIT: Kijk hier voor meer info....

In dat topic staat weinig over percentages hoor...

Dus nog even voor de duidelijkheid: Op WikiGTA kun je eigenlijk bijna alles vinden op het gebied van Grand Theft Auto, met name San Andreas. Er staat ook een pagina over je vriendinnen, waar werkelijk alle mogelijke informatie staat. Deze pagina vind je hier: *KLIK*.

Ik hoop dat je aan die pagina genoeg hebt, maar mocht dat niet het geval zijn: Vragen mag altijd ;)

Geplaatst:

Wat ook wil helpen is als je alle oysters hebt, zie WIKIGTA voor de vindplaatsen.

Voorbeeld met alle oysters:

Net Helena ontmoet (15%), ze accepteert de dildo en na de eerste succesvolle date al gelijk SCOREN ;) (zonder oysters pas scoren bij 70%) Daarnaast voldeed ik niet aan haar normnale eisen omdat ik al 100% muscle had.

Geplaatst:

Dat komt omdat je dan meer Sex Appeal krijgt. Ik heb dit even vanuit WikiGTA gekopieerd:

Helena Wankstein

Omschrijving

Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County.

Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00

Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos

Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving

Beloning

15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car

70%: Seks is mogelijk

100%: Rural Clothes in je wardrobe

Helena wilt dus een Hoog Sex Appeal, En je krijgt meer Sex Appeal als je alle Oysters hebt verzameld.

Nog verdere Succes,

~Whoop

Geplaatst:

Voor meer informatie over sex appeal heb ik een handige site gevonden die met waarden aangeeft welk effect kleren, kapsel en tattoos hebben op sex appeal en respect.

G-Unleased

Misschien dat wikigta ook wat met deze info kan doen ;)

>>> Door Dutchy3010: Ten eerste maken de medewerkers van Wiki alles zelf. Daarnaast is Wiki continue in aanbouw, en zijn er al mensen hier mee bezig.<<<

Je scoort dus goed met een cornrow kapsel (blonderen is ook mogenlijk) en als je in 't begin van het spel selectief je kleren uitkiest helpt dat ook 'n beetje en natuurlijk ff langs de tattoo shop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...