Jump to content

Test Drive Unlimited

Recommended Posts

Geplaatst:
Test Drive Unlimited is helemaal cheatvrij. Je zult dus een beetje harder op je gaspedaal staan om je geld te innen :)

Er is een tijdrace waarbij je 1.000.000 dollar kunt winnen. De naam van de race ontgaat me heel even, maar als je deze lange race rond Hawaï hebt voltooid heb je je geld, en kan je een gratis auto afhalen bij de Alfa Romeo dealer.

Misschien een tipje hierbij: Gebruik een Kawasaki motor. De bikeshowroom unlock je door alle carshowrooms teminste een keer te hebben bezocht. Als je die Kawasaki motor hebt aangekocht ga je naar de tuningshop en upgrade je hem tot niveau 3.

De tijdrace heeft een limiet van 1 uur. Als je een checkpoint haalt heb je extra bonustijd om de checkpoint limiet te halen. Die start geloof ik rond de 15 minuten. De tijdrace heb ik al meerdere keren gedaan. Het vraagt veel concentratie en veel tijd, maar de prijs is toch ongelofelijk :)

#Edit hieronder: Was ik even vergeten :puh:

De race die jij bedoelt dat je een Alfa Romeo 8C Competitione wint is de Island Tour en krijg je maar 200k voor.

The Millionaires Challenge is de race die het moet zijn waar je 1miljoen voor krijgt en verder niks ;)

Ik ben al een Tijdje Champion level en heb alle races gedaan. Ik ga nu proberen alle Courier missies en Delivery missies af te ronden. Dan zit er geen geld meer in het spel, enige manier dan is Instant Challenges en races overnieuw doen :)

• Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

40

• Mb.

36

• Cosmo

25

• Merticus XVII

23

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

hey,

enkele vraagjes..

kan je met test drive unlimited op de ps2 ook met een stuk of 1000 man op 1 server gaan rijden, dus vrij rondrijden op heel hawai...

2) hoeveel is de vraagprijs van de game in een gamemania winkel?

Greetz

Geplaatst:

Hier boven Prijs ligt rond de 50 euro... maar dat kan verschillen

Ik had nog een vraag over de pc versie

Wat is precies hardcore racen ?

Geplaatst:
Hier boven Prijs ligt rond de 50 euro... maar dat kan verschillen

Ik had nog een vraag over de pc versie

Wat is precies hardcore racen ?

De Hardcore mode is wel lachen. Je kan geen races meer doen, alleen de Extra missies en Instant Challenges.

Alle elektronische hulpmiddelen om je auto op de weg te houden worden uitgeschakeld, dus het rijden is best moeilijk :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had enkele vragen als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ze te beantwoorden :puh:

1. Is het spel grafisch een stuk beter op PS3?

2. Hoe zit het systeem van wagens kopen...duurt het lang voordat je dure wagens kan kopen?

3. Kan je je auto in de prak rijden? Zoja is het dan duur hem te fixen?

Alvast bedankt ;) ik moet zeggen het eerste filmpje dat ik zag van een ronkende Pagani Zonda was gewoonweg kwijlen...nieuw circuitmodel is nu uit 750 PK kost maarliefst 1.8 miljoen €

Bewerkt: door East Coast Crip
Geplaatst:
Ik had enkele vragen als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ze te beantwoorden :puh:

2. Hoe zit het systeem van wagens kopen...duurt het lang voordat je dure wagens kan kopen?

3. Kan je je auto in de prak rijden? Zoja is het dan duur hem te fixen?

Alvast bedankt ;) ik moet zeggen het eerste filmpje dat ik zag van een ronkende Pagani Zonda was gewoonweg kwijlen...nieuw circuitmodel is nu uit 750 PK kost maarliefst 1.8 miljoen €

1. kzou t niet weten. ik speelde het op mn pc en op de laagste stand kon ik t spelen.

2. je ziet de garages op je kaart. je moet dan gewoon races rijden en daar krijg je geld voor. je hebt verschillende klasses van auto's. a,b,c,d enz. de race staat aangegeven van bijv. deze race is voor D auto's dan krijg je als je die wint meer dan bijv. e auto's maar minder dan een voor a auto's. er zijn ook wat trucjes om geld te verdienen. je kan bijv. een side missie doen, waar je een exotische auto (meestal) moet wegbrengen voor de eigenaar. als je daar heel rustig mee rijd en geen schade, of in de berm rijd krijg je daar best wel veel geld mee. je kan ook een race waar je veel mee verdient steeds opnieuw doen, dan krijg je steeds t geldbedrag en ben je sneller aan je budget.

3. volgens mij niet, je kan wel je auto laten opvoeren.

Geplaatst:

kzou t niet weten. ik speelde het op mn pc en op de laagste stand kon ik t spelen.

Hier wilde ik even op reageren. Ik geloof niet met de hoeveelheid informatie dat ik heb dat Test Drive Unlimited op de Playstation 3 zal verschijnen. Wel is hij er op de Playstation 2, maar daar is de qualiteit veel lager dan op de Xbox 360.

er zijn ook wat trucjes om geld te verdienen .. je kan bijv. een side missie doen

Ik zou het niet echt manieren om geld te verdienen noemen, maar het zijn inderdaad wel side missies. En niet alleen dat is er. Je hebt bijvoorbeeld ook tijdraces, snelheidsraces en extraatjes.

Onder die extraatjes valt drugstransport, moddelentransport waar je geen geld verdiend maar punten om ze op te doen in een kledingwinkel en lifters.

Kan je je auto in de prak rijden? Zoja is het dan duur hem te fixen?

volgens mij niet, je kan wel je auto laten opvoeren.

Maar verwacht niet dat je hem gaat kunnen opvoeren zoals in de Need For Speed series. Aan het uiterlijke merk je er niets van maar je gaat het wel voelen wanneer je stilletjes je sleutel van favoriete auto omdraait.

Ook dit nog even: De race's varrieren zoals Backsmash al zei van klasse. Als je bv een Lamborghini met klasse A hebt dan kan je hiermee een klasse A race rijden. Dit geld ook voor de motoren. Als je een klasse A motor hebt kan je hiermee geen klasse B rijden, maar wel een Klasse A in de motorensectie. In sommige race's is het zelf toegestaan om je motor te gebruiken bij een autorace :)

Geplaatst:

Mb.

Wat voor videokaart gebruik je en op welke resolutie...

Ik krijg binnenkort een pc met nvidia 7600 GT

kan ik daar wel 1024x.... mee spelen ??

Mvg Cosmo

Geplaatst:

Mb. Kan je me helpen met hoe je online speelt?

EN wat heeft een nut om een club binnen te gaan?

Greetz GekkieJ01

Geplaatst:
Mb. Kan je me helpen met hoe je online speelt?

EN wat heeft een nut om een club binnen te gaan?

Greetz GekkieJ01

Online snap ik je niet...

Maar in een club race je tegen 8 members om zo aan de top te komen.

Als je op geven moment president van de club bent win je een auto... meestal

Je joint niet echt de club je raced erin en neemt de club over...

Hopelijk kan je er wat mee...

Edit : bij elke club kan alleen 1 auto klasse meedoen A,B,C enzo Dus je moet dan even zoeken waar je mee kan doen...

Vraagie voor mb nog..: wat voor gfx kaart heb je ?

Weetje of ik met de geforce 7600GT een beetje mooi kan spelen 1024x ??

Geplaatst:
Heb weer eens wat screens gemaakt. Laatste is in de Online mode. Ik reed in de TVR Tuscan :$

th_60951_20070423203531_Medium_122_1039lo.jpgth_60956_20070423185803_Medium_122_421lo.jpgth_60961_20070423185726_Medium_122_624lo.jpgth_60965_20070419164839_Medium_122_1098lo.jpg

th_60969_20070419164430_Medium_122_748lo.jpgth_60971_20070417195622_Medium_122_656lo.jpg

wat is je game naam? :)

binnenkort weer tdu instaleren en weer online komen en hopelijk kan ik gewoon op me oude acount verder want heb windows opnieuw geinstaleerd en wel savegame opgeslagen maar weet neit of het makkelijk is om hem makkelijk weer in de game te zetten is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...