Jump to content

Test Drive Unlimited


Mb.

Recommended Posts

Dit is natuurlijk het spel voor de autoliefhebber!



ss_preview_TestDrive_2005-04-13_16-01-28-93.jpg

Wat je kunt doen:

- Free Roaming

- Auto's Kopen ( Tijdens het kopen mag je met het gas spelen, je mag alle kleuren bekijken, en een testrit maken op de openbare weg! :bier: )

- Online Gamen!

- En Last but not least: Hardcore racen! :klap:

- Je kan ook met Motoren racen

- Als je op straat een andere racer ziet ( Computer ;) ) en je daagt hem uit, kan je gaan racen!

- Andersom ook, ze kunnen jou ook uitdagen!

In dit spel komen de duurste, en snelste exotics voor. Denk aan Ferrari's, Lamborghini's, Porsche's, Maserati's en Aston Martins.

Ook zijn er natuurlijk wat Onbekendere merken aanwezig, Pagani, Koenigsegg, Saleen en Wiesman.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    40

  • Mb.

    36

  • Cosmo

    25

  • Merticus XVII

    23

Top Posters In This Topic

Ik heb wel eens vaker van dit spel gehoort en toen wou ik hem zeker kopen.

En nu ik hier wat informatie lees weet ik het zeker.

Dit spel wil ik hebben! :)

Nu maar hopen dat hij zo snel mogelijk uit komt.

Ik koop hem trouwens op de Playstation2. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt ook voor de psp, maar dat is maar juni 2007 ofzo.

Hij komt het eerst uit op PS3 en X BOX 360.

Daarna op PS2 en PSP.

Maar voor diegenen die het willen weten, nee, niet voor de paarse doos (game cube), de ps2 en psp hebben al minder graphics dus de cube kan het zeker niet aan.

Ik hoop dat hij voor de psp zeker even goed is als voor PS3 en XBOX 360.(ik koop hem voor psp namelijk)

Je kan naar het schijnt zelfs je autoraampje open en dicht doen, dus dat beloofd!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ondertussen even op zoek gegaan naar de Release date.

En hij komt op 15 January 2007 uit voor de PSP & Playstation2.

Voor de PSP kost hij €40,-.

En voor de PS2 kost hij €45,-.

(Deze gegevens heb ik van een lokalle Gameshop waar ik heel vaak mijn spellen koop.)

Link to comment
Delen op andere websites

De Release voor de PS2 is helemaal niet in Juni hoor :puh:

De Release voor de PC en PS2 is op 15 Februari ( tenminste, dat zegt Atari :puh: Eerst was het namelik 5 oktober, maar dat werd ook niet echt beloofd, toen 31 oktober, niks van gekomen, toen 17 november, weer niks, en nu 15 Februari? Ik hoop het wel :) )

Voor de Xbox 360 is het spel al wel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel ziet er echt super goed uit! Ik vind het jammer dat het niet zo heel lekker speelt anders had ik het wel eens uit de budgetbak meegenomen :D .

Het spel is nog niet eens uit. Of heb jij hem misschien op de X-Box 360?

Of spelen de voor gaande delen niet fijn?

Kun je het misschien iets beter uitleggen? :)

Alvast bedankt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk :) . Ik heb de demo gespeelt op de Xbox 360 :) . De interface ziet er best grappig uit en werkt best lekker. Als ik daarna onderweg ben neemt hij de bochten niet lekker en reageert het stuur veel te slecht. Het kan (natuurlijk) aan mijn rijkunsten liggen... Maar dan toch :-( .

Daarintegen ziet hij er wel prachtig uit, alleen hadden de makers meer aandacht moeten besteden aan de tegenliggers. Die zien er namelijk (net als bij vele andere racespellen) niet zo heel mooi uit.

Duidelijk :D ?

>>> Door Mazzeltje: Duidelijk genoeg. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het kan ook aan de X-Box zelf liggen misschien.

Ik kan persoonlijk niet racen op een X-Box.

Ik kan maar niet wennen aan die besturing. Ik raak altijd de muur.

En ik rij altijd over het gras enz.

En als ik weer op mijn Playstation2 rij kan ik weer heel goed racen.

Dan win ik bijna alles. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game ziet er echt vet uit. Ik weet nog dat ik met m'n neef Test Drive 4 zat te spelen, en dat vonden we toen al zo'n pwn game. Later heb ik Test Drive 6 eens zien liggen in de winkel, maar ik heb hem niet gekocht omdat m'n pc (intussen heb ik al een nieuwe) het toch niet zou aankunnen. De craag is of mijn nieuwe pc deze Unlimited wel zal kunnen draaien...

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk :) . Ik heb de demo gespeelt op de Xbox 360 :) . De interface ziet er best grappig uit en werkt best lekker. Als ik daarna onderweg ben neemt hij de bochten niet lekker en reageert het stuur veel te slecht. Het kan (natuurlijk) aan mijn rijkunsten liggen... Maar dan toch :-( .

Dit klinkt jammer genoeg erg bekent. Test Drive 1, 2 en 4 waren goede spellen. 5 en 6 voelde erg vluchtig uitgebracht zonder dat er aandacht besteed was aan het rijgedrag. Gelukkig lijkt het erop dat ze voor deze wel meer tijd hebben uitgetrokken. Ik ben benieuwd naar de demo voor de pc, maar ik ga me nog niet op dit spel verheugen gezien het verleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...