Jump to content

Me spel is gecrasht!


MartinNL

Recommended Posts

Mijn spel is ook al een aantal keren gecrasht, grote kans dat uitzetten dan niet meer lukt. Haal de batterij er even uit en je PSP valt uit. Vervolgens doe je je batterij er weer in en zet je je PSP weer aan. LCS word automatisch opgestart omdat de UMD in je UMD-Drive zit. Verder geeft het geen blijvende schade aan je PSP. Het enigste nadeel is dat alles wat je hebt gedaan voordat je game crashte is verloren, je zult het allemaal opnieuw moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je wat meer duidelijkheid geven? Wat is er precies gebeurt? Kan je je spel niet meer opstarten of kan je gewoon je savegame niet meer laden? Heb je cheats gebruikt?

----------------------------------------------

die cheat divece, hij wil niet meer starten

Mijn spel is ook al een aantal keren gecrasht, grote kans dat uitzetten dan niet meer lukt. Haal de batterij er even uit en je PSP valt uit. Vervolgens doe je je batterij er weer in en zet je je PSP weer aan. LCS word automatisch opgestart omdat de UMD in je UMD-Drive zit. Verder geeft het geen blijvende schade aan je PSP. Het enigste nadeel is dat alles wat je hebt gedaan voordat je game crashte is verloren, je zult het allemaal opnieuw moeten doen.

------------------------------------------------------

het is niet dat het spel terwijl ik hem speel vast loopt.

maar hij wil niet meer starten.

Link to comment
Delen op andere websites

ja volgens mij wel er zitten geen krassen of zo op

het komt doordat ik die cheat divice erop zette en vanaf toen starte het spel niet meer heb bijna alles al geprobeerd

>>> Door VforV: Gelieve niet te dubbelposten en in het vervolg de edit-knop te gebruiken. Berichten samengevoegd. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie regel:

Wees ZEKER dat als je een programma op je PSP zet dat er NIETS

met je PSP kan gebeuren (Of met je UMD). Ikzelf wou ook dolgraag screens maken maar heb toch Cheatdevice niet geinstalleert. Ik heb ergens gelezen dat er kans is dat je PSP of je UMD dan CRASHT!

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie regel:

Wees ZEKER dat als je een programma op je PSP zet dat er NIETS

met je PSP kan gebeuren (Of met je UMD). Ikzelf wou ook dolgraag screens maken maar heb toch Cheatdevice niet geinstalleert. Ik heb ergens gelezen dat er kans is dat je PSP of je UMD dan CRASHT!

Dit is als je hem fout instaleerd. Als je hem goed instaleerd kan er vrijwel niks met je PSP gebeuren. Dit geld eigenlijk voor heel veel dingen, maar naast dat je zeker moet weten of je hem goed instaleerd moet je altijd zeker weten dat het geen troep is met virussen of iets anders...

Ontopic:

Je kan alles proberen, haal de batterijen eruit, of je kan het spel even schoonmaken met het speciale doekje dat je bij je PSP hebt gekregen. Ook heb je er meestal garantie op voor een bepaalde tijd dacht ik, dus ik zou even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt om meer info hier over te krijgen. Als je je savegames niet verwijdert, kan je ze als het goed is gewoon weer laden bij het nieuwe spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...