Jump to content

.VíoLett,,;O Vs -Badboy-


Crankeye

Recommended Posts

Erg moeilijk, maar m'n stem gaat naar Badboy

Violett heeft zonder twijfel de mooiste background. Maar ik vind Badboy's font wel weer mooier. Badboy, mij stem gaat naar jouw omdat het er gewoon net iets beter uit ziet. Het effect is mooi en past er bij. Violett, je render vind ik wat te klein en te donker, hier had je wel wat meer aandacht aan kunnen besteden

Rates:

Violett 65%

Badboy 70%

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste dag om te stemmen en er is nog maar één keer gestemd. Helaas moet ik .VíoLett,,;O wel teleurstellen want ik stem namelijk op -Badboy-. Natuurlijk vertel ik even waarom.

De keuze was eigenlijk best moeilijk maar uiteindelijk heb ik dus toch op -Badboy- gestemd omdat zijn signature wel iets meer power en een snelheid gevoel gaf. Eigenlijk was dit lang niet genoeg.. De signature is veel te blurry en de effecten zie je net te onduidelijk. Al doe je bij deze signature nu: New > New Adjustment Layer > Brightness/Contrast en je verhoogt de contrast en brightness een beetje + de signature wat sharpen (scherper maken), dan zal de signature er gegarandeerd veel beter uitzien. Meer kleur, veel meer power en de C4D effecten zul je nu nog beter zien. Op sommige plekken van je signature is het ook iets te donker, dat zul je ook even wat lichter moeten maken. Maak een nieuwe layer zet het op softlight of op overlay en brush met een witte softbrush over de "erge" donkere plekken.

.VíoLett,,;O, ik heb niet op jou gestemd omdat ik de tekst niet zo derderend vond, het past niet echt bij de achtergrond, vooral dat witte gloed er omheen. De grijze spatter vind ik er niet zo heel erg goed bijpassen, naar mijn mening had je dat beter achterwege kunnen laten. Op sommige plekken is jou signature ook wat te donker. Wat ik wel goed vind is dat je wat licht hebt gebruik bij de armen en een stukje bij het gezicht. Mijn stem gaat ook naar -Badboy- omdat zijn signature wel goed was alleen door Brightness/Contrast te gebruiken zou hij eigenlijk nog beter worden. Volgende keer beter. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...