InneX Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Ik kan het je cker aanraden...Roleplayen op een forum, zonder plaatjes of iets, gewoon character maken en Rpen! traverse keybladersis waar ik dat doe, wel engels.... Hoop je snel te zien Daaaaaarooo!!! ohjah, dese is gebasseerd op kingdomhearts...erg leuk rp spel voor ps2 Bewerkt: 20 november 2006 door InneX Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik kan het je cker aanraden...Roleplayen op een forum, zonder plaatjes of iets, gewoon character maken en Rpen!traverse keybladersis waar ik dat doe, wel engels.... Hoop je snel te zien Daaaaaarooo!!! ohjah, dese is gebasseerd op kingdomhearts...erg leuk rp spel voor ps2 Welkom op het forum. Ik wil je erop wijzen dat je al een topic heb aangemaakt over precies hetzelfde onderwerp, het is niet echt de bedoeling om verschillende topics aan te maken over een onderwerp. Voor mijn part mag hier een slotje op.... Reageren
7ulian Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Het klinkt leuk Innex, maar de link doet het niet, hij gaat naar een reserveer-een-domein-naam site, niets geen forum Reageren
Velaro Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Het klinkt leuk Innex, maar de link doet het niet, hij gaat naar een reserveer-een-domein-naam site, niets geen forum Klopt, in dit topic zie je dat hij er nog aan het werken is, en ik weet niet of het nog lang zal duren. Hij zei wel dat hij misschien overweegt een clan te starten met dit idee, maar voor meer info PM je hem het beste even. Reageren
InneX Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 sorry, er is iets mis gegaan denk...dit is niet het gta-rp maar 1 van een egelse vriend...hier nogmaals een link die wel zou meoten werken: kliklkilkilk het gaat dus NIET over hetzelfde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.