Jump to content

[REL] Live! Trein aanpasser


Jarno

Recommended Posts

Nadat een rus al mogelijk had gemaakt via programma de EXE te modificeren zodat je maximaal 15 dingen bij een trein kon doen. Nu heb ik dat ook gedaan maar dan via memory. Dus terwijl je speelt. Dus heb je geen problemen met multiplayer modificaties.

Download

Klik hier

Screenshot

Is er niet meer

Geniet ervan ;) Bugs kan je melden.

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    14

  • SWYV

    4

  • EXIT

    2

  • NickyHendriks

    2

is dit ook mogelijkheid bij de single player? of alleen multiplayer?

Het is juist alleen mogelijk bij singleplayer. Maar ik probeer duidelijk te maken als je je EXE modificeert dat je dan geen MP's meer kan spelen. En heb je met mijn tool geen last van.

@ Dj-GTA: Je kan zowel de trams als treinen aanpassen.

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

oke jarno, ik had ooit gebruikt van die rus de originiele vanop gtaforums.com en mijn GTA SA crashte ervan dusja, ik kan hem nu eigenlijk niet ingame testen want mijn GTA SA is gecleand dusja ;)

maar echt betere programma dan die originiele (heb zojuist een kijkje genomen van je tool)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de tram in een trein verandert, kan je er dan ook in rijden?

Zoals je op mijn screen ziet had ik allemaal trams en als 1e ding had ik een trein waar je normaal inkan. Maar ik drukte op Enter maar gebeurde niks. Ook zat er niemand in die reed.

Link to comment
Delen op andere websites

@Jorge Hoogst waarschijnlijk werken die net zo als de car paths en ped paths.

alleen staan deze in een andere Node om het zo maar even te noemen.

er is een node voor de rails dus waar je overheenrijd als je zelf in dat ding zit.

je kan namelijk niet sturen daarom zo.

1 voor trein nr 1 en 1 voor trein nr 2 deze werken net als de car paths denk ik.

LET OP: Dit heb ik zelf bedacht dit is mijn theorie en het kan dus van alle kanten niet kloppen maar het is wel een logische reden waarom er een stuk of 3 verschillende nodes zijn buiten de img die waarschijnlijk wel worden gebruikt.

De nodes die in de img zitten zuin er ook buiten maar worden niet gebruikt(zegt Christian Blastov.)

En hoe komt het nou dat ik dit denk en dat de trein niet gewoon weg is als je de nodes hebt aangepast??

dat komt om dat ik mijn eigen paths heb gelegt en de trein bleef zijn zelfde spoor behouden :O.

Nu back ontopic.

Goed gedaan maar ik denk niet dat je hier veel mee kunt hoogst waarschijnlijk blijven de treinen onder controle van de exe.

dus de lengte aantal wagons ect. ect.

maar als je een tool kan maken waardoor dit valt aan te passen wat die rus mischien wel probeerde ben ik heel blij :) :)

Grats, Gybrus

EDIT: Ik denk dat de trein TRAM!! ook in de node van de trein zit.

Why hij rijd rond er staat een voertuig voor een objeckt waar je in kan gaan als het een trein is maar het kan toch niet...

net als bij de autos en de ped's ped's en autos zitten in 1 en dezelfde (63 of 64) nodes maar de peds kan je niet gebruiken als ezel. :) autos kun je gebruiken peds niet trein kun je gebruiken tram is alleen voor de sier.

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Nu back ontopic.

Goed gedaan maar ik denk niet dat je hier veel mee kunt hoogst waarschijnlijk blijven de treinen onder controle van de exe.

dus de lengte aantal wagons ect. ect.

maar als je een tool kan maken waardoor dit valt aan te passen wat die rus mischien wel probeerde ben ik heel blij :) :)

Ik snap je niet. De maximale lengte is nu 15 delen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ja Jarno, ik heb geprobeerd hem te gebruiken, echter de treinen worden 'corrupt' als ik ze aanpas: Zodra een van de treinsamenstelling in beeld zou moeten komen, loopt GTA San Andreas vast. Kun je niet een aantal standaard samenstellingen maken, die het altijd zullen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...