Revolution-Designer Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 MEGA BUMP!!! sorry maar de down link werk niet ieamdd reuppen? Je had beter de maker van deze modificatie een PB kunnen sturen. Dan hoef je ook niet een vraag te stellen die al 3 keer is gevraagt. Misschien is er iemand aardig genoeg om hem opnieuw te uploaden. Grtz RD Reageren
Jarno Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Heb de link in hoofdpost weer werkend gemaakt . Reageren
ge_niels Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Als je de tram in een trein verandert, kan je er dan ook in rijden? je kunt niet in een tram reiden tenzij je ook zon "realtram mod" instaleerd. het model van de tram is niet bedoeld om mee te rijden, aleen om er door overreden te worden :P Reageren
Jarno Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Als je de tram in een trein verandert, kan je er dan ook in rijden? je kunt niet in een tram reiden tenzij je ook zon "realtram mod" instaleerd. het model van de tram is niet bedoeld om mee te rijden, aleen om er door overreden te worden :P Dit staat los van wat hij vraagt. En zijn post is uit 2006. Reageren
L156 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nadat een rus al mogelijk had gemaakt via programma de EXE te modificeren zodat je maximaal 15 dingen bij een trein kon doen. Nu heb ik dat ook gedaan maar dan via memory. Dus terwijl je speelt. Dus heb je geen problemen met multiplayer modificaties.Download Klik hier Screenshot Is er niet meer Geniet ervan Bugs kan je melden. Welke GTA Is dit? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nadat een rus al mogelijk had gemaakt via programma de EXE te modificeren zodat je maximaal 15 dingen bij een trein kon doen. Nu heb ik dat ook gedaan maar dan via memory. Dus terwijl je speelt. Dus heb je geen problemen met multiplayer modificaties.Download Klik hier Screenshot Is er niet meer Geniet ervan Bugs kan je melden. Welke GTA Is dit? Gta san andreas. Reageren
L156 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nadat een rus al mogelijk had gemaakt via programma de EXE te modificeren zodat je maximaal 15 dingen bij een trein kon doen. Nu heb ik dat ook gedaan maar dan via memory. Dus terwijl je speelt. Dus heb je geen problemen met multiplayer modificaties.Download Klik hier Screenshot Is er niet meer Geniet ervan Bugs kan je melden. Welke GTA Is dit? Gta san andreas. Bedankt, danoontje nl Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 FF een vraagje..... Hoe werkt de mod? Van de readme word ik niet wijzer: +=G=T=A=G=A=M=E=S=====G=T=A=D=O=W=N=L=O=A=D=S=+| Gedownload van GTAgames.nl - De Nederlandse | | Grand Theft Auto Website! | | | | Heb je een vraag over deze download of zelf | | een download kijk dan op GTAForum.nl | | | | Nog meer leuke dingen downloaden kijk dan op| | www.gtadownloads.nl | +=G=T=A=G=A=M=E=S=====G=T=A=D=O=W=N=L=O=A=D=S=+ Live! Trein aanpasser --------------------- Door: Jarno (Ywa*NL) Veuger WWW: www.xoti.net E-Mail: ywa@xoti.net Reageren
Jarno Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Je start San Andreas. Start daarna de trein aanpasser. Dan kies je een combinatie en verander je de voertuigen nummers en klik je op Toepassen. Dan moet je die combinatie zoeken (meer toeval dan), en dan zie je de verandering :o . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Maar ik bedoel... Hoe kan ik zie wat iets doet en wat er gebeurd na de edit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.