Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

Ik speelde voor het eerst gta Vice City ,ik dacht dat zit er me een wijze game uit

Dan wist ik dat er nog zo van die games bestonden dus heb ik gewacht voor de nieuwste gta's .

Want ik en men broer hadden uitgevist dat je kon cheaten op zo eeen spel en dat je veel kon uitsteken

op dat spel .Nu heb ik San andreas en Libertty City Stories en die games zijn helemaal te gg

Greets Syfes :bier:

Delen op andere websites

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

Ik begon met GTA 3 voor de PC. Welliswaar illigaal en geen muziek in de game ( lag aan de CD ), maar ik vond het toen al een goede game.Vice city had ik een jaar later gekocht. ( Ook voor de PC ) Dit vond ik toen de beste game omdat je er ook een vliegtuig in hebt zitten. In gta 3 heb je die ook wel maar die is zeer moeilijk te besturen. Na de realease van Sa heb ik hem meteen opgehaald en is tot nu dan ook mijn mooiste GTA. Ik heb wel eens Gta 2 gespeeld, maar omdat het niet in 3d is heb ik het nooit aangeschaft. Ik hoop dat GTA 4 voor de PC een stuk beter is en dat wij hier met zijn allen plezier aan mogen beleven.

Delen op andere websites

mijn eerste ervaring met gta was gta II bij een vriend.

later kreeg hij gta III wat me helemaal al boeide.

weer later kreeg hij gta San Andreas.

op dat moment was ik bezig met het verkrijgen van gta sa,

maar doordat mijn computer het niet aankon moest ik daar even mee wachten.

toen ik na lange tijd wachten toch me computer kon updaten ben ik gelijk San Andreas

(ik had het toen al binnen) gaan spelen.

Delen op andere websites

Ik begon met Gta 1. en toen begon ik met spelen van GTA 2. en toen begon ik aan Gta vice city. toen zag ik Gta 3 en die begon ik te spelen. en toen kwam Gta San Andreas heb ik gelijk voor de PS2 en PC gekocht. en toen kocht ik Gta LCS voor de ps2 .en nu wacht ik op VCST voor de PS2 en GTA 4 voor de PC. en GTA london heb ik nooit gespeeld ik ben er wel naar opzoek ik wil graag de collectie compleet hebben.

Bewerkt: door Online.
Delen op andere websites

Ik begon met GTA 3 voor op de computer. Ik kocht GTA 3 in Mei 2002 ik was toen nog maar 9 jaar en vond het al een geweldige game. Toen hoorde ik van een maat dat GTA Vice City in de schappen ligt dus had ik die gelijk in 2003 gekocht. :D En toen op 10 Juni 2006 had ik GTA San Andreas gekocht de beste GTA tot nu toe vind ik. :Y Ik vond het echt geweldig dat je in heel veel vliegtuigen kan en kan zwemmen. Toen had ik een Sony PSP gekocht in eind 2005. Maar GTA Liberty City Stories had ik pas in April 2006 gekocht omdat ik slechte berichten op school erover had gehoord. :) En een maand terug op 8 November had ik GTA Vice City Stories gekocht de beste Game voor de handheld. :*D

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

toenik klein was (5a6 jaar)kocht mijn papa een ps2 en hij bracht wat games mee.

waaronder vice city.

Ik wachtte altijd tot er een auto ontplofte dat vond ik vetgaaf.

Toen na een tijdje wou ik zelf ook spelen en zo ben ik begonnen.

Toen ik verjaarde kreeg ik gta3 maar daar heb ik niet veel mee gespeeld want toen kwam sanandreas uit nu geniet ik van ze allemaal.OP PS2 :D

Delen op andere websites

GTA: Londen , was bij een vriend en al bakte wij er helemaaaalll nix vna vonde we het wel cool :Y

we dede ook nooit missies maar schoten altijd alles lek wat er was en zochte altijd van die (zo noemde wij ze toen, weet ook nie of het klopt d8 van ni) elvis manntjes :bonk: je weet wel die mannejtes in die witte pakke.

GTA II heb ik ook nog gespeeld alleen III kon me PC niet aan die tijd :) dus heb ik alleen liberty city stories gespeeld :)

mazzol! :cya:

Delen op andere websites

Ik begon netzoals velen met GTA3 omdat het een succes was en het me leuk lijkt. Je weet hoe het gaat: Neem je nou eenmaal een GTA, dan ben je niet meer weg te slaan :puh: Later kwam Vice City uit in 2003 en die heb ik nu ook :Y. Een paar jaar later, op 30-April-06, kocht ik San Andreas en is Steel Dogg geboren :puh:

Delen op andere websites

Mijn allereerste aanraking met Gta was vice City , maar dat was 5 minuten even met dat auto'otje rondrijden.

Een paar dagen later verjaarde mijn moeder en we gingen naar de ardennen en er mocht een vriend mee van me. Ik had mijn playstation bij en hij GTA. maar we waren begonnen met GTAIII. Héél dat verblijf hebben we gespeeld op Gta ..

Ongeveer .. 5 jaar geleden toch maar weer

Bewerkt: door Cenzy
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...