Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

Mijn eerste GTA die ik speelde was GTA 2. Ik was toen een jaar of, nou wat zal ik geweest zijn, 8 ofzo? Maar ik vond het een fantastisch spel. Ik speel het nog steeds wel eens op de PSone, het blijft gewoon leuk. :Y

Delen op andere websites

Kan het mij nog goed herinneren elke dag na school op de bank met cola en een koekje in de achterkamer met me broer GTA spelen (GTA1) dus :schater: erg leuk was dat altijd, Tot onze oudere broer kwam er weer GTA wou spelen en wij weer op moesten sodemieteren :Y

Delen op andere websites

Mijn eerste GTA was ook deel 2, die speelde ik regelmatig op onze gezins's PC (Die overigens nu allang het huis uit is) Geweldig spel, het enige wat ik deed was alle cheats activeren en de politie gaan mollen. :D

Delen op andere websites

Ikke GTA: Vice City. Eerst bij iemand anders en daarna mocht ik hem ook hebben. Gelukkig dat er dan een andere vriend was die me vertelde over modificeren, want dat wist ik eerst ook niet. Nu ben ik op GTAForum en daar ben ik blij mee. :Y Zonder die kennis wist ik waarschijnlijk heel misschien niet eens wat GTA was. Wat een schande eigenlijk. :7

Delen op andere websites

De eerste GTA die ik speelde was Vice City. Ik was ooit eens een racespelletje aan het spelen, toen een vriend tegen mij zei: "kan je ook uit de auto stappen", waarop ik als antwoord gaf: "nee, het is geen GTA!". Toen dacht ik dat het ook wel leuk zou zijn om GTA te hebben, dus ben ik heb gaan downloaden (shame on me :puh:). Nu heb ik hem wel origineel, maar GTA VC blijft nog steeds de beste GTA ooit!

Delen op andere websites

Mijn eerste GTA die ik speelde was GTA: 2 op de PC bij m'n neef. Ik vond het gelijk al een prachtig spel vooral omdat je alle vrijheid had. Niet veel later kreeg ik GTA: 2 voor me'n verjaardag en ik was er erg blij mee. Een paar jaar later zag ik bij een vriend dat hij GTA: Vice City speelde op de Computer. Eindelijk mocht ik het spel zelf spelen en ik kon er vervolgens niet van af blijven. Ook weer na een tijdje kregen we GTA: Vice City zelf op de PC en daarmee heb ik toch een aantal jaren mee vermaakt. Ook dankzij MTA: VC dat ik in die tijd dagelijks speelde.

Weer een paar jaar later werd GTA: SA gelanceerd voor de PS2. Die heb ik toen meteen aangeschaft voor zo'n 60 euro. Wat ik een groot voordeel vond in GTA: SA is dat je kan zwemmen en nog vele mogelijkheden hebt om te doen in vergelijking met de voorgaande GTA-reeks. Ook van dit spel kon ik niet afblijven. Uiteindelijk heb in de loop van de jaren nog de andere GTA games gespeeld, zoals GTA: VCS, LCS en GTA III. Sindsdien ben ik een echte fan geworden van de GrandTheftAuto reeks. ^_^ Op 29 April 2008 kwam eindelijk het lang verwachte GTA: IV uit op de Xbox 360 en de PS3. Wat is dat een geweldige game zeg! Ik heb aan die game veel plezier gehad, alhoewel de mogelijkheden niet zoveel voorstelde maar daar in tegen zijn de graphics super. Dit was mijn geschiedenis over GTA. :sigaar:

Delen op andere websites

Ik denk dat ik GTA II als eerste heb gespeeld of Gta Londen.

Ik speelde dat op mijn derde maar ik wist niet wat dat was laat staan welke gta dat was. :7

En op mijn 8ste ontdekte ik dat ik GTA al van mijn derde speelde. :7:schater:

Delen op andere websites

Ik denk dat ik GTA II als eerste heb gespeeld of Gta Londen.

Ik speelde dat op mijn derde maar ik wist niet wat dat was laat staan welke gta dat was. :7

En op mijn 8ste ontdekte ik dat ik GTA al van mijn derde speelde. :7:schater:

ik heb de gta versie gespeeld de laatste versie die van bovenaf view was.. kweet alleen de nama niet ^_^KILLLL FRENZIEEE

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...