Jump to content

EEOT


Ewoud

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    18

  • BrokenTable

    12

  • nickdezot

    11

  • Trax

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

wist je dat er een area 51 is in Amerika

Zouden de verhalen rond Area 51 dan als basis zijn genomen voor Area 69/NoFly-zone in SA?

:-)

Het hele spel bestaat uit dit soort verwijzingen naar de realiteit.

Voor degenen die het niet weten. Een aantal jaren geleden kwamen er geheime foto's naar boven van medewerkers die in een geheim onderzoeks lab (area 51) midden in de woestijn van Nevada, ongeveer 100 mijl te noord westen van Las Vegas(Las Venturas ;) ) hadden gewerkt. Op die foto's schenen dode aliens te staan. Daarnaast is het voor de Amerikaanse regering "de" plek om geheime wapens/vliegtuigen etc te ontwikkelen en te testen.

Area 69 is dus een verwijzing hiernaar, maar ik dacht dat iedereen dat wel door had....

Bewerkt: door Smooth
Link to comment
Delen op andere websites

wist je dat er een area 51 is in Amerika

Zouden de verhalen rond Area 51 dan als basis zijn genomen voor Area 69/NoFly-zone in SA?

:-)

Het hele spel bestaat uit dit soort verwijzingen naar de realiteit.

Area 69 is dus een verwijzing hiernaar, maar ik dacht dat iedereen dat wel door had....

En ik had gehoopt dat mijn smiley duidelijk zou maken dat ik uiteraard wel weet wat Area 51 is...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf vanavond een tijd opzoek geweest naar de haai, in de omgeving van de San Fierro bay. Heb van alles gezien, vissen in allerlei kleuren, kwallen, schildpadden en dolfijnen, maar geen haai.. Ik ga straks nog even verder zoeken..

Ik heb trouwens wel een foto gemaakt van de dolfijn dus als daar interesse voor is hoor ik het wel, dan zal ik hem hier neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf vanavond een tijd opzoek geweest naar de haai, in de omgeving van de San Fierro bay. Heb van alles gezien, vissen in allerlei kleuren, kwallen, schildpadden en dolfijnen, maar geen haai.. Ik ga straks nog even verder zoeken..

Ik heb trouwens wel een foto gemaakt van de dolfijn dus als daar interesse voor is hoor ik het wel, dan zal ik hem hier neerzetten.

En als je die dolfijn aanraakt zwem hij ineens hard weg. Geen bloed en wasted iig.

(en 60m en paars was hij ook niet :-) )

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...