Hiddos Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Het klinkt misschien raar maar.. Een vriend van me en ik zoeken de zilveren vibrator in dat plaatsje waar hij hoort, het probleem is, we kunnen hem niet vinden dus vragen wij: Kan een of meerdere van jullie een omschrijving maken waar hij ligt? Dank je Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Het klinkt misschien raar maar..Een vriend van me en ik zoeken de zilveren vibrator in dat plaatsje waar hij hoort, het probleem is, we kunnen hem niet vinden dus vragen wij: Kan een of meerdere van jullie een omschrijving maken waar hij ligt? Dank je Natuurlijk. Hier heb ik een kaartje voor je: Klikken voor een vergroting! Hij ligt als het goed is achter een vuilniscontainer. Bewerkt: 25 november 2006 door -Matthijs- Reageren
justinW Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Zilvere Viborator... Dit is voor het eerst dat ik dat hoor. Reageren
Nickonly Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Er zijn eigenlijk nog meer vibrator's in het spel justinW, alleen worden die niet in het spel gebruikt. Die zijn uit het spel gehaald voordat het spel werd uitgebracht. Er zijn nog andere dingen uit het spel gehaald, zo zou eigenlijk dat ene dorpje waar die zilveren vibrator ligt er niet zijn en in de plaats daarvan zou Alcatraz er in komen, en het vliegveld in Los Santos nog een 3e baan hebben. Maar al die dingen zijn dus veranderd voordat het spel uit kwam. Helaas dus als je die dingen graag nog had gezien in het spel... Bewerkt: 25 november 2006 door Nickonly Reageren
Hiddos Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Het klinkt misschien raar maar.. Een vriend van me en ik zoeken de zilveren vibrator in dat plaatsje waar hij hoort, het probleem is, we kunnen hem niet vinden dus vragen wij: Kan een of meerdere van jullie een omschrijving maken waar hij ligt? Dank je Natuurlijk. Hier heb ik een kaartje voor je: Klikken voor een vergroting! Hij ligt als het goed is achter een vuilniscontainer. We hebben die map al een beetje bekeken, maar we hebben hem niet kunnen vinden.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) We hebben die map al een beetje bekeken, maar we hebben hem niet kunnen vinden.. Hey Hiddos Ik heb even een ingame screen voor je gemaakt, als het goed is moet je hem nu makkelijk kunnen vinden. Veel plezier ermee! EDIT: Klik op het plaatje voor vergroting! Bewerkt: 25 november 2006 door Typhoon Reageren
Hiddos Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 We hebben die map al een beetje bekeken, maar we hebben hem niet kunnen vinden.. Hey Hiddos Ik heb even een ingame screen voor je gemaakt, als het goed is moet je hem nu makkelijk kunnen vinden. Veel plezier ermee! EDIT: Klik op het plaatje voor vergroting! Handigheid! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik wist niet dat die daar zat, ik ben daar honderden malen geweest zonder hem gezien te hebben, bedankt voor dat plaatje, ik ga hem ook even opzoeken.... Reageren
jaah90 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Er zijn eigenlijk nog meer vibrator's in het spel justinW, alleen worden die niet in het spel gebruikt. Die zijn uit het spel gehaald voordat het spel werd uitgebracht. Er zijn nog andere dingen uit het spel gehaald, zo zou eigenlijk dat ene dorpje waar die zilveren vibrator ligt er niet zijn en in de plaats daarvan zou Alcatraz er in komen, en het vliegveld in Los Santos nog een 3e baan hebben. Maar al die dingen zijn dus veranderd voordat het spel uit kwam. Helaas dus als je die dingen graag nog had gezien in het spel... En zijn sommige, niet uitgekomen dingen te zien in de Hidden Interieurs hemel? Zoals Alcatraz bijvoorbeeld? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.