Jump to content

Zilveren Vibrator


Hiddos

Recommended Posts

Het klinkt misschien raar maar..

Een vriend van me en ik zoeken de zilveren vibrator in dat plaatsje waar hij hoort, het probleem is, we kunnen hem niet vinden dus vragen wij:

Kan een of meerdere van jullie een omschrijving maken waar hij ligt?

Dank je ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt misschien raar maar..

Een vriend van me en ik zoeken de zilveren vibrator in dat plaatsje waar hij hoort, het probleem is, we kunnen hem niet vinden dus vragen wij:

Kan een of meerdere van jullie een omschrijving maken waar hij ligt?

Dank je ;)

Natuurlijk. Hier heb ik een kaartje voor je:

zilverensl6.th.jpg

Klikken voor een vergroting!

Hij ligt als het goed is achter een vuilniscontainer.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn eigenlijk nog meer vibrator's in het spel justinW, alleen worden die niet in het spel gebruikt. Die zijn uit het spel gehaald voordat het spel werd uitgebracht. Er zijn nog andere dingen uit het spel gehaald, zo zou eigenlijk dat ene dorpje waar die zilveren vibrator ligt er niet zijn en in de plaats daarvan zou Alcatraz er in komen, en het vliegveld in Los Santos nog een 3e baan hebben. Maar al die dingen zijn dus veranderd voordat het spel uit kwam. Helaas dus als je die dingen graag nog had gezien in het spel...

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt misschien raar maar..

Een vriend van me en ik zoeken de zilveren vibrator in dat plaatsje waar hij hoort, het probleem is, we kunnen hem niet vinden dus vragen wij:

Kan een of meerdere van jullie een omschrijving maken waar hij ligt?

Dank je ;)

Natuurlijk. Hier heb ik een kaartje voor je:

zilverensl6.th.jpg

Klikken voor een vergroting!

Hij ligt als het goed is achter een vuilniscontainer.

We hebben die map al een beetje bekeken, maar we hebben hem niet kunnen vinden.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben die map al een beetje bekeken, maar we hebben hem niet kunnen vinden.. :?

Hey Hiddos :cya:

Ik heb even een ingame screen voor je gemaakt, als het goed is moet je hem nu makkelijk kunnen vinden.

Veel plezier ermee!

EDIT: Klik op het plaatje voor vergroting!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben die map al een beetje bekeken, maar we hebben hem niet kunnen vinden.. :?

Hey Hiddos :cya:

Ik heb even een ingame screen voor je gemaakt, als het goed is moet je hem nu makkelijk kunnen vinden.

Veel plezier ermee!

EDIT: Klik op het plaatje voor vergroting!

Handigheid! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn eigenlijk nog meer vibrator's in het spel justinW, alleen worden die niet in het spel gebruikt. Die zijn uit het spel gehaald voordat het spel werd uitgebracht. Er zijn nog andere dingen uit het spel gehaald, zo zou eigenlijk dat ene dorpje waar die zilveren vibrator ligt er niet zijn en in de plaats daarvan zou Alcatraz er in komen, en het vliegveld in Los Santos nog een 3e baan hebben. Maar al die dingen zijn dus veranderd voordat het spel uit kwam. Helaas dus als je die dingen graag nog had gezien in het spel...

En zijn sommige, niet uitgekomen dingen te zien in de Hidden Interieurs hemel? Zoals Alcatraz bijvoorbeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...