meetlat Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Er komt wel een definitie update voor je virus scanner Reageren
Robinsky Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Maak gwoon nieuwe msn aan.. En ga msn van je pc afhalen.. en dan weer opnieuw erop zetten MOEILIJK HEA Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Maak gwoon nieuwe msn aan..En ga msn van je pc afhalen.. en dan weer opnieuw erop zetten MOEILIJK HEA Dit heeft niks met MSN te maken. Het is alleen een van de verspreidingsbronnen. Don't talk shit. Reageren
ACID Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Oke ik zal voor het virus uitkijken, bedankt voor de tip Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Die had ik ook er stond Check this Lol ja lolig hoor toen had ik me pc maar overnieuw geinstaleerd. Reageren
VforV Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Wat ook helpt is het downloaden van deze AVG tool: vcleaner.exe (geen directe downloadlink en ook geen link naar een virus. ) Mijn zus had dat MSN virus op onze andere PC binnengehaald. Ik heb MSN eraf gegooid, AVG Anti-Spyware 7.5 gedownload, geïnstalleerd en laten scannen en toen de PC opnieuw opgestart in veilige modus (zonder netwerkmogelijkheden). Dan klik je op 'vcleaner.exe' en je PC wordt gescanned. Nu zijn alle virussen weg. Reageren
j0ry Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 welek virusscanner heb je dan kan je virusscanner aangeven waar de virus ziet en dan weg Hallen Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) welek virusscanner heb je dan kan je virusscanner aangeven waar de virus ziet en dan weg Hallen Als ik jouw was zou ik proberen in ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) te posten, want ik denk niet dat iedereen begrijpt wat jij daar probeert te zeggen. Dan heb je even geluk dat ik wel weet wat er staat, want je wilt weten wat voor Viruscanner hij heeft gebruikt? Dat zegt hij er inderdaad niet bij, maar ik heb wel een goede aanrader voor je; Gebruik NoD32. Dat is één van de beste virusscanners op deze markt en die kun je gewoon downloaden en 30- dagen uitproberen. Je kan hem downloaden op 'deze' website. Deze scanner maakt je computer in een aantal scans helemaal schoon, natuurlijk wel alleen de virussen en niet de spyware, want dat kan je doen met de informatie die je uit VforV zijn post kan halen. Ik weet niet precies wat je allemaal hebt gedaan met je computer, maar mocht er nog wat wezen aan informatie wat je nog nodig hebt dan kun je dat altijd vragen, want ik sta voor iedereen open met problemen. Veel succes en ik hoor het nog wel. Bewerkt: 9 december 2006 door SummerBase Reageren
j0ry Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 ik gebruik norman die is egt great Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Als je ooit zo'n vraag te horen krijgt: "Are you the one on this picture?" en dan krijg je een keuze tussen uitvoeren en opslaan, NEGEER HET. Ok, ik weet het, het is OVERDUIDELIJK een virus maar ik kreeg hem van iemand van wie ik dat niet verwacht. Maar goed ik ben er dus ingetrapt en heb met m'n eigen ogen gezien dat zo'n gast van dat virus het ook naar de rest in m'n msnlijst stuurde. Wat moet ik nou doen om dat ding weg te doen? heb al ALLES geprobeert met Norton, wel honderdduizend keer gescant, honderdduizend keer dat virus 'verwijdert' maar hij blijft steeds zitten. Omdat hij via msn kwam heb ik geprobeert msn te verwijderen maar hij zegt steeds dat er iemand anders op zit dus kan ik het niet verwijderen. HELP! Wat moet ik nou doen, ik ben inderdaad een ENORME n00b in dit gebied.... PS: Graag een beetje snel antwoord want m'n moeder gaat zo rond 23.00 achter de pc en dan mag ik nooit meer computeren O_O >>> Door Preddy: Topics maar even samengevoegd dan<<< Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 kun je wat meer uitleg geven wat gebeurt er valt je pc uit ofsow want ik heb dat ook gedaan en nu valt soms mijn pc uit? Mvg gtafreak007 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) Mijn broertje heeft dit ook een keer gehad: Toen ik echter alles wat onlangs op de pc was geïnstaleerd voor hem verwijderde, een virusscan deed en de pc herstarte was alles weer prima in orde. Ik hoop dat dit ook voor jou de oplossing is, het is in ieder geval de basisbehandeling. Bewerkt: 18 april 2007 door Moonbeam Reageren
Preddy Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Als je snel antwoord op een vraag wil is het altijd aan te raden om even de zoekfunctie te gebruiken. Binnen één minuut had ik al een topic met exact hetzelfde probleem en binnen twee minuten al drie: Topic 1 Topic 2 Topic 3 Ik heb sterk het vermoeden dat in dit topic en de drie bovenstaande al alles te vinden is wat je moet weten, dus doe ik 'm op slot ter voorkoming van herhaling. Als de TS of iemand anders nog wat kwijt wil, stuur me even een PM dan doe ik het topic wel weer open. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 *BUMP* Ik heb dit virus ook. Maar elke keer als ik m'n pc nu opstart, en naar m'n account ga, dan zie je alleen de achtergrond en meer niet. Er staat helemaal niks, behalve het pijltje. Na een uur wachten doet ie nog niks. Ik heb ontdekt dat je wel op CTRL+ALT+DEL kunt drukken en dan naar dat schermpje komt daarvan. Toen ging ik naar 'nieuwe taak' en daar typ je deze website in en op een of andere manier kan ik hier nu gewoon komen. Maar ik weet nog niet hoe je programma's kan starten (als die er überhaubt nog op staan, eh) Maar kan iemand please zeggen wat ik moet doen?? Reageren
ifc3 Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 *BUMP*Ik heb dit virus ook. Maar elke keer als ik m'n pc nu opstart, en naar m'n account ga, dan zie je alleen de achtergrond en meer niet. Er staat helemaal niks, behalve het pijltje. Na een uur wachten doet ie nog niks. Ik heb ontdekt dat je wel op CTRL+ALT+DEL kunt drukken en dan naar dat schermpje komt daarvan. Toen ging ik naar 'nieuwe taak' en daar typ je deze website in en op een of andere manier kan ik hier nu gewoon komen. Maar ik weet nog niet hoe je programma's kan starten (als die er überhaubt nog op staan, eh) Maar kan iemand please zeggen wat ik moet doen?? Typ in explorer als je naar ALT+CTRL+DEL gaat en dan naar nieuwe taak. Wat ook helpt is een ander besturingssysteem nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.