Jump to content

Coolste manie om iemand neer te schieten


YOSED10001

Recommended Posts

Toen ik wat aan het rondkloten was (wie niet? :D ) kwam ik op een zeer toffe manier om iemand neer te schieten. Als volgt:

-neem een zwaar wapen dat snel achter elkaar kan schieten (automatische shotgun)

-zoek een motorrijder en ga voor hem/haar staan zodat die stopt, neem wat afstand

-lock op de voorste berijder en schiet, de berijder zal in de lucht vliegen alsof hij ergens tegenaan botst (ziet er al zeel komisch uit)

-schiet nog eens, maar nu uit de lucht!!! :puh: de berijder was nog niet dood want het voertuig blokt een deel van de kogels.

-Kijk hoever je de berijder hebt weggeschoten

Het lukt niet altijd, dus blijf even proberen, maar geef toe, dit geeft een vreemd soort voldoening Hè??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat dit soort topics niet erg gewenst zijn, als iedereen met dergelijke redenen topics zou openen dan zou het een mooie boel worden, nietwaar? Dit topic zal naar alle waarschijnlijkheid gesloten worden.

Moonbeam

P.S. Welkom op het forum. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

welkom op het forum

mijn gaafste manier was door iemand de lucht in te laten schieten met een tank

lagge?

nee want daar zijn dit soort topics niet voor .. je bent nieuw en het geeft niet maar dan weetje dat voor de volgende keer :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje overdreven dat jullie vinden dat dit topic op slot moet, het is wel komisch. Maar ik denk dat deze manier van iemand doodschieten eerder thuishoort in het Weetjes & Trucjes Topic.

Ontopic: Dit is natuurlijk een leuke manier, maar ik ga toch liever voor de ''opgeruimd staat netjes'' methode; iemand met de rocket launcher iemand van het leven beroven :puh:. Ook vind ik de headshot leuk, simpelweg met de sniper tegen iemands hoofd knallen, waardoor z'n hoofd een eind verderop ligt.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...