.Sharingan Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Heej MS'ers, Zoals jullie weten kan ik Totaal niet moddelen, maar ik wil het graag leren, maar die tuts vindt ik zo moeilijk ! Misschien dat een van jullie ene hele uitgebreide kan maken ? Dat ik het mss wel snap Dus dan bedoel ik alles in 1 ofzo, Modelen Ingame zetten dat IPL Shit ? Want ik snap er geen bal van. Bij voorbaat dank ~Whoop Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 En ik heb verdomme nog wel zo mijn best gedaan om het zo uitgebreid mogelijk uit te leggen in mijn videotuts Kijk nou alsjeblieft eerst deze videotutorial en daarna deze videotutorial. De tweede videotut legt de manier uit die jij voor Mafia Stories gebruiken moet, maar de eerste tutorial legt een stuk beter de basis van het modden uit en waarom het werkt zoals het werkt. Als je dan nog dingen niet begrijpt, leg ik het je graag uit Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ah, dan heb ik die neit gezien, sorry Wassup, uh uh Wazuup Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Bumpie Bump Wat houd IPL's eigenlijk in ? Wat is het en wat doet het ? ~Whoop Reageren
Blastov Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 De IPL geeft aan waar een object geplaatst is op basis van een X Y Z coordinaat. 5000, island1, 0, 659.364, 112.0, 1.99955, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 1 5000 = Een nummer die moet oevereen komen met die in de IDE island1 = island1.dff deze moet in een IMG bestand staan en ook in het IDE bestand. island1 is ook meteen de naam van de COL. 0 = Standaard SA object 659.364 = X-coordinaat plaatsing 112.0 = Y-coorinaat plaatsing 1.99955 = Z-coordinaat plaatsing 0.0 = X-coordinaat rotatie 0.0 = Y-coordinaat rotatie 0.0 = Z-coordinaat rotatie 1.0 = Een soort van gazemelijk getal voor de X Y Z rotatie (ben ik niet zeker van) 1 = Het eerste object in de IPL dat gebruik maakt van een LOD. -1 gebruik je als het geen LOD heeft. Vorbeeld van een simpele IPL: #Blaster IPL inst ############ ## Eiland ## ############ 5000, island1, 0, 659.364, 112.0, 1.99955, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 1 5001, LODisland1, 0, 659.364, 112.0, 1.99955, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5002, island2, 0, 499.364, 102.0, 1.99955, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 3 5003, LODisland2, 0, 499.364, 102.0, 1.99955, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5004, island3, 0, 317.722, 105.959, 5.99889, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 5 5005, LODisland3, 0, 317.722, 105.959, 5.99889, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5006, island4, 0, 321.546, 191.845, 1.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 7 5007, LODisland4, 0, 321.546, 191.845, 1.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5008, island5, 0, 271.174, 294.646, 1.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 9 5009, LODisland5, 0, 271.174, 294.646, 1.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5010, island6, 0, 419.996, 353.466, 1.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 11 5011, LODisland6, 0, 419.996, 353.466, 1.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5012, island7, 0, 567.48, 299.967, 12.866, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 13 5013, LODisland7, 0, 567.48, 299.967, 12.866, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5014, island8, 0, 489.88, 205.279, 7.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 15 5015, LODisland8, 0, 489.88, 205.279, 7.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5016, island9, 0, 462.685, 173.228, 7.1, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 17 5017, LODisland9, 0, 462.685, 173.228, 7.1, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5018, island10, 0, 708.881, 283.64, 1.99955, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 19 5019, LODisland10, 0, 708.881, 283.64, 1.99955, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5020, lot1, 0, 651.0, 113.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 21 5021, LODlot1, 0, 651.0, 113.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5022, lot2, 0, 496.684, 122.401, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 23 5023, LODlot2, 0, 496.684, 122.401, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5024, lot3, 0, 276.418, 315.335, 17.5, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 25 5025, LODlot3, 0, 276.418, 315.335, 17.5, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5026, lot4, 0, 387.759, 315.336, 17.5, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 27 5027, LODlot4, 0, 387.759, 315.336, 17.5, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5028, lot5, 0, 270.996, 192.345, 17.5, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 29 5029, LODlot5, 0, 270.996, 192.345, 17.5, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5030, lot6, 0, 376.442, 191.845, 7.1, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 31 5031, LODlot6, 0, 376.442, 191.845, 7.1, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5032, lot7, 0, 273.38, 102.672, 18.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 33 5033, LODlot7, 0, 273.38, 102.672, 18.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5034, lot8, 0, 612.68, 273.641, 18.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 35 5035, LODlot8, 0, 612.68, 273.641, 18.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 1297, lamppost1, 0, 650.0, 120.0, -45.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 5036, odie_statue, 0, 650.0, 71.0, 2.2, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 end cull end path end grge 650.0, 120.0, 12.0, 650.0, 124.0, 63.0, 120.0, 15.0, 5, 5, klupt end enex end pick end cars end jump end tcyc end auzo end mult end Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.