chellover Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 hey allemaal! Ik plaats dit topic ff gewoon nieuw, want het andere topic is zo vol dat ik geen reactie krijg op mijn bericht... Maar ik krijg cheatdevice niet aan de praat hier wat info: Ok, ik heb echt alles geprobeert. Ik zet de map met cheatdevice in mijn psp/SAVEDATA/ULES00151S0. In die map staan de volgende bestanden: cheatdevice.prx DATA.BIN DATA2.BIN ICON.PNG PARAM.SFO PIC1.PNG Mijn update versie is 2.60 als ik op L1 + ^ klik gebeurt er niks. Als ik het spel opstart kom ik wel in een huis waar in de garage 2 moters en een sport auto staat en in wat andere garages wat wapens. Het is voor 43% uitgespeeld als ik dat bekijk. Maar cheatdevice? nee ik heb niks... Zou iemand het please stap voor stap willen uitleggen of als je ziet wat ik fout doe even tegen me zeggen alvast bedankt he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Welke firmware heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chellover Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Wat is dat? :o En welke moet ik dan hebben? Bewerkt: 29 november 2006 door chellover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Je verise van je psp, Bijv 2.81 Je kunt het zien bij systeemsinstellingen en dan infomatie over de psp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Wat is dat? :o De firmware is de versie van je PSP. Dit kan varieëren van ongeveer 1 (dan moet je een hele oude PSP hebben), t/m 2.8, als je de nieuwste update hebt. Om de Cheatdevice te instaleren moet je je PSP downgraden (een lagere versie instaleren), maar je hebt de cheatdevice al dus ik neem aan dat dit goed zit. Edit: Too late Bewerkt: 29 november 2006 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chellover Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Systeemsoftware = versie 2.60 Is die goed? Bewerkt: 29 november 2006 door chellover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Ja het zou mogelijk moeten zijn om Cheatdevice te kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chellover Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) ik doe alles overnieuw. Ik verwijder de savegames en zet cheatdevice erop oeno momento EDIT Er staat op de officieele site ook iets over DevHook ofzo dat je dat moet gebruiken Bewerkt: 29 november 2006 door chellover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Ja je kunt beter eerst je memorystik formateren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chellover Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ok wat is formateren? Ben niet echt met die programeer dingen Teminste kan er wel alleen snap de woorden niet Als ik wil installeren zegt hij dat DevHook niet te vinden is.. Installeren dus Bewerkt: 29 november 2006 door chellover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Je gaat naar systeemsinstellingen en dan memorystick formateren. Formateren is je geheugenkaart leeghalen wat dan automatisch gebeurt, maar dan ook echt alles. Bewerkt: 29 november 2006 door Dogwatch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chellover Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Ok gedaan... Kan je misschien alles stap voor stap alvast uitleggen over 10 minuten gaat mijn internet eraf dus kan ik et misschien nog snel lezen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Je pakt alles uit, Je gaat naar savegames, daar zet je de map neer moet op slot 1 staan, akls dat gebeurt is en je start je PSP dan moet die het doen, als die het niet doet moet je de savegame even laden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chellover Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 En dat DevHook ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Devhook moet in je root DH en ISO en dan in de map game de 2 andere mappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.