Nouveau_Riche Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) wist je dat og loc op tupac lijkt Bewerkt: 7 februari 2010 door marijnajax12 Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Wist je dat het vliegdekschip in Easter Basin in San Fierro (waarschijnlijk) U.S.S. Liberty heet? Reageren
PrioX Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Wist je dat: The Exchange een missie in GTA III is en ook een gebied in GTA IV ? Wist je dat: Er een Tazer(stroompistool) in GTA Vice City zou hebben gezeten ? Wist je dat: Bobber de BETA naam van een Freeway was ? Wist je dat: Er eigenlijk een Rhino in The Lost And Damned zou zitten ? Wist je dat: Er in GTA IV ook vliegtuigen zaten ? zo zouden de Dodo, Andromada, Fighter in het spel zitten Helaas zijn deze eruit gehaald. Hoepelijk wisten jullie dat niet Sorry als deze al een keer zijn gezegt, ik hem namelijk niet zo veel zin om het topic door te lezen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Wist je dat: Er in gta IV een ziekenhuis in form te verkrijgen is. Edit: prioXCoMBo hoe weet jij die dingen? Reageren
PrioX Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Edit: prioXCoMBo hoe weet jij die dingen? Sommige heb ik een tijdje terug op een site gelezen(een betrouwbare). Alleen ik weet de naam van de site niet meer.. Met dank aan Hearv94 weet ik de site weer: gta.wikia.com Bewerkt: 23 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Wist je dat: The Exchange een missie in GTA III is en ook een gebied in GTA IV ? Laat me deze voor je verbeteren. Wist je dat: The Exchange een missie in GTA: III & GTA: VCS en een gebied in GTA: IV is. Reageren
Max Payne7 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Wist je dat GTA III en GTA IV de enigste GTA's zijn waar de iron sights van de M4 of soortgenoot goed staan? In de rest van de 3D GTA's staat het driehoekje voorop de loop verkeerd om. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) wist je dat in gta san andreas de autos sterker zijn dat vliegtuigen (doe de outos vliegen cheat vlieg tegen een muur de auto is nog niet kapot doe dit met een vliegtuig en hij onploft! xD| wist je dat cj soms liedjes zingt xD off topic± ik ging iets eten en hoorde cj stem dus ging kijken en opeens gingen zen lippen op en neer en ik hoorde± iam the boss of this placeeeeeeee and i gonna blast youuuuuuuuu in yourrrrrrrrrr face!!!!! xD maar als country liedje xD Wist je dat je bij de Nitro mogelijkheid in San Andreas niet sneller gaat maar alleen sneller accelereert? Wist je dat de rapper "The Game" de stem van B-Dup inspreekt in San Andreas? Wist je dat "Las Payadas" een beetje lijkt op Pay Day oftewel betaaldag. waarom weet ik niet in gta vcs krijg je soms wel een berichtje met de tekst empiere pay day : 1000 euro of zoiets wist je dat onze wist je dat rubriek steeds langer duurt voor de nieuwe en steeds vaker de zelfde dat al omdat bijna alle wist je datjes er al uitgehaald zijn xD wist je dat: saints row 2 verdacht veele graphigs van gta iv heeft en de missies lijken een beetje op elkaar de voertuigen ook dit is de look a like: hoe de wereld er uit ziet:gta iv missies:bijna alle gta autos en moters: ook bijna allen vliegtuigen en helis: gta san andreas boten: alle raar he Bewerkt: 15 maart 2010 door ihoihfuire Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 wist je dat: saints row 2 verdacht veele graphigs van gta iv heeft en de missies lijken een beetje op elkaar de voertuigen ook dit is de look a like: graphig:gta iv missies:bijna alle gta autos en moters: ook bijna allen vliegtuigen en helis: gta san andreas boten: alle raar he :bonk: De saints row 2 graphics lijken dus niet op Grand Theft Auto IV Wist je dat: The Lost and Damned eerder kwam dan The Ballad of Gay Tony? Wist je dat: De Mr. Tasty meerdere deuntjes heeft? Wist je dat: Michelle eigenlijk Karen heet? Wist je dat: de tear gas grenade in Grand theft auto: Vice City exclusief op de Playstation 2 is? Wist je dat: Je in Grand Theft Auto: San Andreas leven verliest als je niet voldoende eet? Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 wist je dat: saints row 2 verdacht veele graphigs van gta iv heeft en de missies lijken een beetje op elkaar de voertuigen ook dit is de look a like: graphig:gta iv missies:bijna alle gta autos en moters: ook bijna allen vliegtuigen en helis: gta san andreas boten: alle raar he :bonk: De saints row 2 graphics lijken dus niet op Grand Theft Auto IV Wist je dat: The Lost and Damned eerder kwam dan The Ballad of Gay Tony? Wist je dat: De Mr. Tasty meerdere deuntjes heeft? Wist je dat: Michelle eigenlijk Karen heet? Wist je dat: de tear gas grenade in Grand theft auto: Vice City exclusief op de Playstation 2 is? Wist je dat: Je in Grand Theft Auto: San Andreas leven verliest als je niet voldoende eet? nee ik bedoel hoe noem je dat hoe de wereld der uit ziet een soort 3d bedoel ik Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 h wist je dat het steeds langer duurt voordat de wist je datjes ge update zijn omdat er steeds minder wist je datjes zijn volgens mij zetten ik al zon berichtje maar ik leesde niet terug xD Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Wist je dat: je geen dubbele berichten mag plaatsen? Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Wist je dat: je geen dubbele berichten mag plaatsen? wist je dat ik dat wel wist maar ik nu ga vragen wat de konse quensies zijn of hoe je dat ook uit spreekt je weet wat de vraag is wat gaat er dan gebeuren als ik dta blijf doen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Wist je dat: er dan uiteindelijk een mooie streep door je naam staat en je dan niet meer op het forum kan, zo goed? Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) Wist je dat: er dan uiteindelijk een mooie streep door je naam staat en je dan niet meer op het forum kan, zo goed? ja danje..... wist je dat de trailer van ze maar die van san andreas dat je meteen daraan kan zien dat het om een gangster wereld gaat door hoe het eruit ziet de muziek enzo en ik heb het over de trailer zoals liberty city is dan weer een maffia wereld Bewerkt: 22 maart 2010 door ihoihfuire Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.