Jump to content

Wist-je-datjes suggesties


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 540
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    19

  • Rinaldootje

    16

  • Gijsso

    12

  • Dotz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wist je dat geen enkele van deze reacties is opgenomen op de site+ dat DMA nergens voor staat. :7. Op de vraag zeiden ze:Doesn'tMean Anything.

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat Vice City de enige stad in de GTA-trilogy is die slechts twee stadsdelen heeft in plaats van drie?

Wat dacht je van:

Ocean Beach

Vice Point

Washington Beach

Leaf Links

Prawn Island

Starfish Island

Downtown

Escobar International Airport

Little Haiti

Little Havana

Vice Port

En hoe kom je bij het getal 3? Er is geen enkele stad in GTA die slechts 3 stadsdelen heeft. Behalve Anywhere City dan..

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat Vice City de enige stad in de GTA-trilogy is die slechts twee stadsdelen heeft in plaats van drie?

Wat dacht je van:

Ocean Beach

Vice Point

Washington Beach

Leaf Links

Prawn Island

Starfish Island

Downtown

Escobar International Airport

Little Haiti

Little Havana

Vice Port

En hoe kom je bij het getal 3? Er is geen enkele stad in GTA die slechts 3 stadsdelen heeft. Behalve Anywhere City dan..

Met stadsdelen bedoelde ik eigenlijk spelniveau's die in het begin van het spel nog niet toegankelijk zijn en pas na het afronden van bepaalde missies voor het eerst betreden kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat Vice City de enige stad in de GTA-trilogy is die slechts twee stadsdelen heeft in plaats van drie?

Wat dacht je van:

[...]

En hoe kom je bij het getal 3? Er is geen enkele stad in GTA die slechts 3 stadsdelen heeft. Behalve Anywhere City dan..

Met stadsdelen bedoelde ik eigenlijk spelniveau's die in het begin van het spel nog niet toegankelijk zijn en pas na het afronden van bepaalde missies voor het eerst betreden kunnen worden.

En hoe kom je dan bij 3? Kijk naar GTAIV, GTA San Andreas en GTA London ('69 en '61)

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe kom je dan bij 3? Kijk naar GTAIV, GTA San Andreas en GTA London ('69 en '61)

Ik had het over de GTA-trilogy (GTA III, Vice City en San Andreas). GTA III (Portland, Staunton en Shoreside Vale) en San Andreas (Los Santos, San Fierro en Las Venturas) bestaan uit drie delen, waarvan enkel het eerste deel bij aanvang van het spel beschikbaar is. Bij GTA IV is dit ook het geval, en in feite geldt hetzelfde ook voor GTA I en GTA II, waar je in het begin slechts tot de eerste speelmap toegang hebt en pas na verloop van tijd ook toegang krijgt tot de andere steden of stadsdelen. GTA London is ook een uitzondering hierop, maar is eigenlijk een speciaal geval omdat het geen volwaardig spel is maar slechts een uitbreiding.

Misschien heb ik me wat verkeerd uitgedrukt of begrijpen sommige mensen mij hier verkeerd, maar met steden of stadsdelen bedoel ik dus gewoon globale gebieden die je tijdens het spel moet 'unlocken', en niet letterlijk wijken, eilanden of eilandjes.

Bewerkt: door SDG_71
Link to comment
Delen op andere websites

[VC heeft maar 2 stadsdelen]

Misschien is het niet opgevallen, maar Starfish Island, (de poorten van) Leaf Links en Prawn Island zijn niet toegankelijk vanaf het begin, die openen zich een beetje later en daarna komt Mainland... dus eigenlijk zijn er wel 3 delen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Eentje zonder al te veel betwisting deze keer, laat ons hopen. ;)

Wist je dat de wijk Berchem in Alderney (GTA IV) verwijst naar de bestaande wijk Hoboken in New Jersey? Berchem en Hoboken zijn namelijk ook de namen van twee gemeenten vlakbij Antwerpen.

Link to comment
Delen op andere websites

[VC heeft maar 2 stadsdelen]

Misschien is het niet opgevallen, maar Starfish Island, (de poorten van) Leaf Links en Prawn Island zijn niet toegankelijk vanaf het begin, die openen zich een beetje later en daarna komt Mainland... dus eigenlijk zijn er wel 3 delen :) .

Ja maar het is niet een stad, maar een eiland want verder kun je er niks doen behalve de missies die er zijn en huizen kopen. Het zijn inderdaad 3 delen, maar hij bedoeld volgend mij dat er maar 2 "steden" zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar het is niet een stad, maar een eiland want verder kun je er niks doen behalve de missies die er zijn en huizen kopen. Het zijn inderdaad 3 delen, maar hij bedoeld volgend mij dat er maar 2 "steden" zijn.

2 'steden' ? Wel, die zogenoemde 'steden' worden verder toch ook maar enkel verdeelt door het feit dat er wat water tussen zit en er een blokkade op de brug is... waardoor ik denk dat de 3 eilanden ook tot 1 'stad' kunnen worden gerekent :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vice City is maar een stad hoor :cab:

Overigens heb ik er hier nog 2:

  • Wist je dat het in het Liberty City van GTAIII altijd 7°C is?
  • Wist je dat in het Liberty City van GTA III de zon in het noorden opkomt? En dit onmogelijk is i.v.m. met de stand van de aarde ten opzicthe van de zon?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...