Jump to content

Je ultieme team uit de eredivisie.


Wrieh

Recommended Posts

Doel: Gomes

Linksachter:Kromkamp

Centraal duo:Alex en Stam

Rechtsachter: Salcido

Linksmidden: Emanuelson

Mid Mid:Cocu

Rechtsmidden: Medunjanin

Linksvoor: Slory

Spits: Alves

Rechtsvoor: Farfàn

4-4-3 dus.

De meeste spelers van PSV dus, maar dat komt omadt daar de beste voetballers van Nederland rondlopen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wordt er nog meer gepost? :?
Het is niet de bedoeling dat je door middel van dit soort posts topics omhoog probeert te krijgen, SlickTB. Als iemand écht graag zijn of haar ultieme team uit de Eredivisie wil posten gebeurt dat echt wel.

Maar nu ik hier toch ben kan ik natuurlijk net zo goed mijn ultieme opstelling prijsgeven:

Gomes



Ogararu ~~ Stam ~~ Alex ~~ Emanuelson

Gabri ~~ Sneijder ~~ Schaars

Farfán ~~ Huntelaar ~~ Babel

Coach: Fred Rutten

Het moge duidelijk zijn: Ajax, AZ en PSV hebben naar mijn mening de beste spelers, gezien het feit dat ik alleen spelers van deze clubs in mijn elftal heb staan. De keuze voor Fred Rutten als coach is eenvoudig: Henk ten Cate heeft zich nog niet echt bewezen als hoofdtrainer, Louis van Gaal mag ik niet zo, Ronald Koeman vind ik een laffe coach en van de overige coaches maakt Rutten zijn team als één van de weinigen écht beter.

Overigens ben ik niet helemaal tevreden over mijn elftal, want Ogararu vind ik nou niet bepaald een top-rechtsback. Maar verder loopt er in de Eredivisie ook geen topper rond, dus dan is Ogararu nog altijd de beste keuze, mijns inziens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...