Jump to content

Vervelende dingen?


koba_nochi

Recommended Posts

Wat vind jij nou vervelende punten met vcs?

Ik vind:

Niet zomaar opslaan, je moet altijd naar je savehouse

Je kan niet trainen in de gym

Je kan geen losse kledingstukken kopen

Je kan niet duiken

Veel te weinig fietsen en jetski's

Little willy steeds opnieuw moeten kopen

Er had een stukje extra bij moeten komen

Je kan niet klimmen

Richten gaat stroef

Gebouwen laden te sloom

Autos verdwijnen uit je garage

Je kan veel gebouwen niet meer in (diaz manision, het gebouw ertegenover, tool shops, apartement 3C, ocean beach hotel, malibu club ect.

Aan welke punten stoor jij je in vcs

ps:

Hier word alleen gekeken naar wat je nou echt mist.. en niet dat het aan de hardware ligt! dus wat mis je nou echt!

EDIT:

Sorry voor de typfout in de titel :schater:

>>> Door Dizzee: Topictitel aangepast. We zijn nog altijd een Nederlands forum.<<<

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RobertSA

    3

  • Nissan

    3

  • miharbi

    3

  • Ewoud

    2

Top Posters In This Topic

dat je wel kunt zwemmen maar niet continu,want als het blauwe balkje [lucht] bovenin leeg ga je gewoon

dood en dat vind beetje minder,je moet gelijk zoeken waar je op het land kunt komen.

maar voor de rest vette game.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind jij nou vervelende punten met vcs?

Ik vind:

Niet zomaar opslaan, je moet altijd naar je savehouse

Je kan niet trainen in de gym

Je kan geen losse kledingstukken kopen

Je kan niet duiken

Veel te weinig fietsen en jetski's

Little willy steeds opnieuw moeten kopen

Er had een stukje extra bij moeten komen

Je kan niet klimmen

Richten gaat stroef

Gebouwen laden te sloom

Autos verdwijnen uit je garage

Je kan veel gebouwen niet meer in (diaz manision, het gebouw ertegenover, tool shops, apartement 3C, ocean beach hotel, malibu club ect.

-Oplaan: Dat vind ik vrij lochich, dan heeft nog nooit gekunt bij een GTA. En anders moet je je game op pauze zetten en je PSP in stand-by. Kan je volgende keer gewoon weer verder.

-Trainen: Daar stoor ik me niet echt aan aangezien ik toch niet echt vaak gebruik maak van mijn vuisten.

-Kleding: Dat zou misschien leuk zijn, maar vervelend vind ik het niet..

-Duiken: Ach, wat wil je op de bodem zoeken ??

-Fietsen: Wel mee eens, is wel leuk om het fietsen maar er zijn er maar weinig.

-Little Willy: Zoals eerder gezegt, hij is ook gratis te verkrijgen maar kopen vind ik geen punt, neem gewoon wat empire building over en geld zat ;)..

-Stukje erbij: Zal wel leuk geweest zijn, een uitbreiding van het land maar het is twee jaar eerder in VCS dan in VC en ik denk niet dat een stuk land zomaar verdwijnt (in VC).

-Klimmen: is Inderdaad wel vervelend, had er wel in mogen zitten.

-Richten: Richten vind ik niet heel vervelend aangezien ik autom. richt. Als je op auto's of ballonnen gaat schieten kan het vervelend zijn.

-Laden: Af en toe lastig en dom, maar de PSP is net de langzaam hè ;)

-Spoken in je garage: Vervelden en slecht.. had beter gemoeten.

-Gebouwen betreden: Had idd ook leuk geweest maar helaas ;)..

Verder vind ik de laadtijden voor de cutscenes (waar je soms geen behoefde aan hebt) lang maar helaas niets aan te doen..

Link to comment
Delen op andere websites

dat je wel kunt zwemmen maar niet continu,want als het blauwe balkje [lucht] bovenin leeg ga je gewoon

dood en dat vind beetje minder,je moet gelijk zoeken waar je op het land kunt komen.

maar voor de rest vette game.

dan moet je ff beach patrol missie doen op washington beach, dan kun je wel gewoon zwemmen zonder dat je dood gaat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat je wel kunt zwemmen maar niet continu,want als het blauwe balkje [lucht] bovenin leeg ga je gewoon

dood en dat vind beetje minder,je moet gelijk zoeken waar je op het land kunt komen.

maar voor de rest vette game.

Dit kan je gemakkelijk verhelpen door de zijmissie 'Beach Patrol' te voltooien. Wanneer je deze behaald hebt zal je eeuwig kunnen zwemmen, dus hoef je je nooit meer zorgen te maken dat je verdrinkt na enige tijd. Trouwens, wanneer je de submissie 'Paramedic' daarbij voltooid hebt, zal je eeuwig kunnen sprinten en eeuwig snel kunnen zwemmen (borstcrawl). Dit is een perfecte combinatie om extra veel plezier uit het zwemmen te halen. :bier:

On-topic: ik heb hieronder een lijstje gemaakt waar dingen in staan die ik nu écht mis in GTA Vice City Stories in vergelijking met GTA Vice City. Kijk en huiver...

  • Laadtijden van geluiden (zoals dat van voertuigen en radiostations);
  • Richtsysteem is zeer veel verbeterd ten opzichte van GTA Liberty City Stories, maar gaat af en toe wat stroef;
  • 'Legendarische' gebouwen niet meer in kunnen zoals de Malibu Club en de Pole Position Club;
  • Verscheidene bugs zoals voertuigen die uit je garage verdwijnen en fouten in de kaart (Vic blijft steken in een muurtje; dat komt gelukkig weinig voor);
  • Hunter-besturing gaat af en toe vrij vervelend (zoals circuleren);
  • Ik mis het winkelcentrum in Ocean Beach waar in GTA Vice City de missie 'Mall Shootout' zich afspeelt, deze is in GTA Vice City Stories nog in aanbouw (er staan in 1984 nog maar enkele fundamenten);
  • Tevens mis ik Colonel Cortez' jacht in de Marina en Colonel Cortez in eigen persoon.

Dat was het wel; voor de rest is GTA Vice City Stories een perfect spel. Zelfs de exacte sfeer als je op de boulevard van Ocean Beach rijdt is weer helemaal te voelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis erg weinig, alles zit er eigenlijk in wat een spel als Vice City Stories nodig heeft. Er mochten wel een paar dingen beter:

- Een uitgebreidere zwemmode (door bijvoorbeeld onderwater)

- Wat meer vliegtuigen en minder helikopters

- En als laatste mag het verhaal wel iets beter. Niet dat het slecht is, maar dat van Liberty City Stories vind ik leuker.

Voor de rest kan ik niks meer verzinnen, gewoon een erg leuke sfeer, de graphics zijn weer iets beter, de missies zijn leuker dan die van Liberty City Stories en ga zo maar door...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...