Jump to content

Vervelende dingen?


koba_nochi

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RobertSA

    3

  • Nissan

    3

  • miharbi

    3

  • Ewoud

    2

Top Posters In This Topic

ik vind dat er wat meer luchtvoertuigen in hadden gemogen (zoals de rustler uit GTA SA) maar en idd het zwemmen (onderwater) ook vind ik dat er meer nieuwe voertuigen moesten komen

verder is het een top game

Ze passen de voertuigen aan naar het jaartal waarin het afspeelt. Dus niet alles van SA zit er in.

Link to comment
Delen op andere websites

Al die punten maken me niet zo heel erg veel uit

het gene wat ik echt klote vindt is dat ej bij gat vcs zo'n ongelofeijk trage framrate heb

hij draait geloof ik nog steeds op 222 mhz

met edison carters cheat device kon je hem op 333 mhz zetten

maar nu heb ik zo'n hekel er aan dat ej niet snel kan draaien of kijken want en stukken land komen pas laat in beeld en ikword er gek an dat ej je zelf bij eljke stap nog een keer nid e vorige bewegiong vaag ziet dat vond ik bij gat lcs al een beetje vervelend maar het lijtk alleen maar erger geworden die trage kant

heel erintat maar blijft een leuk spel alleen gta sa had ene langere levensduur

Link to comment
Delen op andere websites

Zwemme is toch saai

meer voertuigen voor in de lucht/op het water- nah, daar is de wereld te klein voor (ik bedoel van waarom een vliegtuig als ook me teen auto kan, in sa was dit niet)

waar ik me wel aan stoor is: Je kunt niet bukken!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

O ja, het zwemmen is nogal irritant dat je nog niet eens een behoorlijke afstand kan zwemmen. Het voordeel van San Andreas is toch dat je gewoon naar het andere eiland kan, zonder te missies te voltooien. Nu kan dat niet. Ook was ik laaiend enthousiast toen ik zag dat je kon fietsen in VCS, nu heb ik welgeteld 2 fietsen gezien. En niet een mensen die erop reden, ze stonden gewoon tegen een muurtje aan. Ook vind ik dat Lance pas vrij laat in het spel voorkomt, en het is een nadeel dat je een Quad of een Motor in je garage zet, en hem even later kwijt bent. Maar voorderest is het een topspel! Ik vind dit samen met SA de beste GTA tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind VCS een topspel, maar er zijn toch een paar dingen die ik minder vind aan VCS. Het laden kan me soms erg irriteren. Ik wil dan heel snel die missie spelen, maar dan duurt het laden te lang. Maar dat kan ook aan mij liggen. Als je iets in je garage stopt, dan ben je soms je voertuig kwijt. De besturing van de Quad vind ik ook erg matig. Ik heb heel lang over de missie When Fundays Come gedaan. Op sommige stukken had ik bijna geen controle over de Quad.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

vervelend: je laatste rampage moeten doen en dan 100 % hebben maar met je helicopter naast een gebouw uitstappen zodat je in een gebouw beland en er niet meer uit kan , stomme bug, daardoor de suicidecheat moete gebruike en nu dus geen 100 % :-(:N:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb hier al eerder gepost, maar nu ben ik wat verder "ervaren" in het spel. Als je word aangevallen door zo'n gang, er loopt een politieagent langs, die doet er niets aan, maar als je ééén keer uit zelfverdediging terugschiet, heb je meteen de politie achter je aan. Die begint zo irritant op je te meppen en dan schiet je em neer en hoppa! 2 sterren :duh: En dan steel je een auto om weg te komen: 3 sterren. Je overrijdt per ongeluk een politieagent: 4 sterren. Je ramt een wegversperring: 5 sterren. Als de FBI op je begint te schieten gooi je en granaat: 6 sterren: Daarna komen de nog over gebleven FBI gastjes, SWAT en het leger je helemaal kapot knallen, samen met de helikopter. EN als je al dood bent blijven ze toch knallen. DOOD. Allemaal omdat je één keer uit zelfverdediging schoot. Kortom: dat de politie op de meest ongelegen momenten opduikt, en als je het een keer wil komen ze niet.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat belachelijk en irritant is:

De stats!

er komen er steeds meer bij en het is 1 grote lijst, i.p.v. categorieën.

alleen voor elke Quad en Sanchez 'race' word al 3 regels gebruikt dat zijn dus 15 race's

dat is pas irritant!!! :sst::duh:

>>> Door SummerBase: Volgende keer graag in kleine letters typen ;). En snap ook dat in een handheld console niet een heel menu kan met categorieën als je me begrijpt. En zoveel tijd zit er ook niet echt in wil je ergens komen in het stats menu, maar dat kun je natuurlijk ook anders opvatten.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...