Jump to content

Welke Next-Gen console koop jij?


Mania-92

Welke Next-Gen console koop jij?  

156 leden hebben gestemd

  1. 1. -

    • Nintendo Wii ga ik kopen
      11
    • Microsoft Xbox 360 ga ik kopen
      16
    • Sony Playstation 3 ga ik kopen
      53
    • Playstation 3 & Wii ga ik kopen
      4
    • Xbox 360 & Wii ga ik kopen
      3
    • Xbox 360 & Playstation 3 ga ik kopen
      6
    • Nintendo Wii heb ik al
      6
    • Xbox 360 heb ik al
      18
    • Xbox 360 & Wii heb ik al
      1
    • Geen Next-Gen console ga ik kopen
      16
    • Ben er nog niet uit
      7
    • Wat is Next-Gen?
      3
    • Wat is een console?
      1
    • Anders, namelijk...
      8


Recommended Posts

Ik wil de PS3 (heb ik al) en de XBOX 360 (heb ik nog niet! :puh: ) de PS3 graphics zijn geweldig! Die van de XBOX 360 scijnen ook zeer goed te zijn

Jazeker! Ze zijn bijna identiek!

Nu nog wel ja

Ik zou nu echt geen XBOX360 meer kopen hoor, dit jaar komt de ps3 op gang en dan zien we wie de echte winnaar is, en een kleine tip: dat is niet de XBOX360.

Ik heb trouwens de playstation 3.

Greetz,

Black Force

Dat weet ik, daarom ga ik binnenkort ook een ps3 halen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    9

  • Steel Dogg

    8

  • MNC3

    7

  • Black Force

    7

(..)

Ik gok op 100% dat die 360 of PS3 dat je erbij krijgt dat die 2dehands is :7

Nee, alles wat je krijgt is nieuw. Je kan ook kiezen uit een tv of een navigatiesysteem. Zo heb ik twee jaar terug een ps2 gehad bij mijn moeders telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol verouderd.... Vroeger PS2 Xbox war toen zeiden PS2 fans ps2 is niet verouderd... Nu gaan ze zeggen natuurlijk dat xbox 360 al verouderd is. Wat maakt het uit. PS3 is niet krachtiger dan Xbox 360. Graphic card is het zelfde. Allen PS3 zijn processor is sneller. zoals vele al hebben gezegd. Maa eigenlijk zal er nooit vele verschil tussen de twee komen. Je kunt bij alke console zeggenb na 1 of 2 jaar het is verouderd. Pure onzine.

Mja fanboys luisteren teveel naar sony ondertussen hebben ze amper de helft wat ze beloofde waar gemaakt. Mja Playstation's way...

Dat de XBOX 360 zou zijn, is natuurlijk pure onzin, ik speel er wel eens op bij vrienden, omdat ik zelf een playstation3 heb en geen XBOX 360. Ik kan nu zeker nog niet zeggen dat de playstation 3 mooier is dan de XBOX 360, ik zeg nu eerder anderom.

Maar ik geloof ook nog steeds dat daar verandering is gaat komen, ik geloof dus dat de games in de toekomst wel degelijk zichtbaar mooier zijn op de playstation3, ik bedoel hiermee natuurlijk niet veel mooier, maar het zal er allemaal net iets beter zijn op de playstation3. Ook Blu ray is een groot voordeel van de playstation3, ookal denken sommige mensen van niet, blu ray zorgt er namelijk voor dat game ontwikelaars geen rekening hoeven te houden met een 9GB data limiet, zoals bij de XBOX 360. Dus dat microsoft geen standaard HD DVD levert bij de XBOX 360 komt hun over een jaar, of 2 jaar, duur te staan.

En over de beloftes van sony heb je wel deels gelijk, want de playstation3 zou helemaal ps en ps2 compicatable zijn, de mijne is dat wel bij de meeste spellen, omdat ik de 60GB versie heb. Maar de 40GB versie bezit geen enkele backwards compicatable iets.

Verder vind ik dat sony het op het moment wel netjes doet, de laatste tijd geen uitgestelde games meer, en de productiekosten zijn al 50% gedaalt sinds de launch. Om 1 playstation3 te produceren kost sony nu nog 400 dollar in plaats van 800 dollar wat het bij de launch van de console was. En als laatste is ook het games aanbod in 2008 een stuk beter als in 2007.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...