Jump to content

Avery Carrington


Baffie

Recommended Posts

Ik ben er onderhand achter dat Phil Cassidy één keer in GTA LCS voorkomt in de missie More Deadly than the Male. Kan iemand wat meer info + graag een duidelijke screen (Wikigta) geven van hem?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er onderhand achter dat Phil Cassidy één keer in GTA LCS voorkomt in de missie More Deadly than the Male. Kan iemand wat meer info + graag een duidelijke screen (Wikigta) geven van hem?

Omdat Liberty City zich twaalf jaar later dan Vice City afspeeld woont hij nu in Liberty City. Hij runt een wapenwinkel waar je betere wapens kopen dan bij de Ammu Nation, zoals de Minigun en de Rocket Launcher. Dit is gewoon een normaal winkeltje met wat dozen op de bovenverdieping en voor de rest niets bijzonders. Hij staat zelf niet achter de kassa, maar je ziet hem wel een keer in de missie ''More Deadly Than The Male'', van Toshiko Kasen. Je ziet hem hier heel even bij de veerpont op Staunton Island, veel is het niet. Ik heb helaas geen screen voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Twaalf jaar later, in GTA Liberty City Stories, woont Phil niet meer in Vice City, maar in Liberty City. Hij bezit een wapenwinkel in Staunton Island, genaamd 'Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop'. Je kan er onder meer terecht voor miniguns, flame throwers en rocket launchers. Aangezien de verkoper niet Phil zelf is, zien we Phil zelf maar één keer in levende lijve tegen, namelijk in de missie More Deadly Than The Male. In deze missie merkt hij op dat hij zijn winkel net zo goed naar de terminal van de ferry kan verplaatsen, aangezien zijn handel daar binnenkomt.

Bron WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet ondankbaar klinken, maar ik weet zelf ook wel wat er op WikiGTA staat, het gaat me eigenlijk meer om de screen. Het was eigenlijk meer bedoelt om een goede screen van hem te krijgen, zou iemand daar voor kunnen zorgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Phil vertelt Toni gewoon, met een verbaasde stem dat hij echt knappe wapens heeft geleverd. ;) Wellicht heeft hij het over een Rocket Launcher, M-60, Flame Thrower en Minigun. Terwijl merkt hij ook op dat hij zijn zaak beter in de buurt van de Ferry's kan oprichten, omdat al zijn goederen daar geleverd worden.

@Denkaanhenk, Phil heeft waarschijnlijk hetzelfde uiterlijk als in GTA III.

Phil in GTA III.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Die van GTA3 heb ik zelf al gemaakt, maar het lijkt erop dat hij in LCS alleen wat langer haar heeft. Het is in LCS waarschijnlijk ook niet mogelijk om met cheats e.d. proberen hem beter in beeld te krijgen. Toch bedankt voor de moeite, maar als het echt niet kan, dan leg ik me daar wel bij neer.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor dubbelpost, maar kan iemand een screen van Avery Carrington geven, is handig voor WikiGTA, dus graag zonder eigen watermerken erop.

Deze staat er al op Wikigta, klik hier voor deze screen. Je moet hem vermoorden in LCS, in opdracht van Donald Love, voor de rest komt hij niet zoveel in het spel voor.

caaringtonaf9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas zijn dit allemaal screens uit 'Vice City' in plaats van 'Liberty City Stories'. Avery komt alleen voor in de missie 'Panlantic Land Grab'. In de missie 'Morgue Party Resurrection' moet je wel zijn lijk vervoeren maar is hij onherkenbaar.

Je zult een screen moeten maken uit de Cut-Scene. Na deze scene stapt hij in zijn auto en rijd weg. Hij rent wel weg nadat je hem uit je auto hebt gehaald maar een rennende Avery is ook niets :puh:.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staan bij de beschrijving van de missie Panlantic Land Grab enkele screens van Avery Carrington. Helaas zijn ze beide van betwijfelende kwaliteit en ik denk ook niet dat je er veel aan zult hebben aangezien het hier om een rennende en dode Avery betreft. Ik zou graag een screen voor je maken maar helaas bezit ik niet over de daarvoor bestemde software wat in dit geval Devhook is dus iemand anders zal dit voor je moeten doen. Ik zet de twee screens waarop Avery te zien is hier voor je neer, ik hoop toch dat je er wat aan hebt!

LCS_Landgrab2.jpg

Avery Carrington stapt in zijn wagen.

LCS_Landgrab4.jpg

Hier ligt hij dood op de grond..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag de screens op WikiGTA ook ja, maar ik wilde eigenlijk een screen van dichterbij proberen te krijgen.

Is het niet mogelijk om hem in multiplayer te spelen, en zo een screen te maken?

Ik heb even voor je gekeken en je hebt helemaal gelijk, hij is inderdaad te bespelen in Multiplayer! Hij moet wel eerst unlocked worden daarom heb ik even een 100% Savegame gedownload. Avery is hier alweer een heel stuk duiddelijker te zien maar eerlijk gezegd is er heel weinig verschil tussen Avery uit VC en Avery in LCS. Ik heb even een foto gemaakt van Avery, ik snap dat je deze niet kan gebruiken voor WikiGTA gezien de slechte kwaliteit maar dat moet een Devhook gebruiker maar even doen.

snapro3.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...