Jump to content

Bomb da Base Act II


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik kan Bomb da Base Act II maar niet halen. Heeft iemand wat tips ? Ik heb al op WikiGTA gekeken en de Zoekfunctie gebruikt maar uit die tips word ik niks wijzer van.

Probeer de mensen neer te sniperen in de volgorde die 8-ball loopt

@ NandroDavids hieronder:

Het was (natuulijk) niet de bedoeling om iemand voor te zijn met posten of in te halen, ik zag op dat moment niet dat er ook nog iemand anders aan het posten was. Maar ik antwoorde, welliswaar kort, op zijn vraag. Maargoed mijn welgemeende excuus is hier dan ook wel op zijn plaats. En een reactie op dit soort dingen kun je me natuurlijk altijd sturen via PB ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan Bomb da Base Act II maar niet halen. Heeft iemand wat tips ? Ik heb al op WikiGTA gekeken en de Zoekfunctie gebruikt maar uit die tips word ik niks wijzer van.

Eigenlijk hoef je weinig te doen in 'Bomb Da Base Act II', behalve het neerschieten van alle Colombian Cartel-members. Ik zal proberen om hieronder stap voor stap uit te leggen wat je moet doen.

Allereerst kom je natuurlijk de haven binnenrijden samen met 8-Ball. Stap uit de auto en loop de trap op naar de aangegeven plaats op de radar. Zorg ervoor dat je goed op het hoekje van het dak staat; ondertussen zit 8-Ball ook al wel op zijn plaats. Pak nu je sniper rifle en richt op 1 van de 2 Colombian Cartel-members die op de wal staan. Schiet deze twee neer, waarna 8-Ball begint om de boot op te lopen en de missie nu dus echt begint. Blijf de hele tijd je sniper richten en schiet van links naar rechts alle Colombian Cartel-members neer. Doe dit niet te gehaast, want dan is de kans groter dat je er eentje mist. Doe het gewoon rustig aan, je hebt tijd genoeg, en 8-Ball loopt toch niet zo hard. Zodra je alle Colombian Cartel-members neer hebt geschoten loopt 8-Ball het gebouw binnen, plaatst een bom, en je hebt de missie gehaald!

Heel veel succes met het halen van deze leuke missie! ;)

Edit @ Bassiej26 hierboven: Jammer dat er deze week net in de Ongezouten van Oceans Weekly News is gezegd dat het beter is om niet te reageren op mensen die gauw een korte post plaatsen om iemand die een uitgebreide uitleg aan het plaatsen is in te halen...nu reageer ik er dan ook maar niet op :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Het Probleem is ook een beetje dat ik niet echt goed met een sniper overweg kan. Kan het niet met een ander wapen ?

Ik denk dat het ook wel met de M60 of rocket launcher zou kunnen, maar dan zit je met het probleem dat er niet aan dat wapen valt te komen op Portland. Het beste wat je op dat moment tot je beschikking hebt is toch echt de sniper rifle, vandaar dat je die ook krijgt voor deze missie. Ik ben bang dat er echt geen andere oplossing is dan te blijven oefenen met de sniper rifle. Zo moeilijk is dat wapen op zich ook niet te besturen: houdt de toets voor het richten ingedrukt, zoom helemaal in, en schiet op het juiste moment. Mocht je GTA III op de pc hebben, dan richt je met de rechtermuisknop, zoom je in en uit met 'z' en 'x' en schiet je met de linkermuisknop. Ik weet zeker dat het je zal lukken als je nog een tijdje door blijft oefenen :Y

Mocht het echt niet lukken, dan is er ook nog altijd het Savegame Aanvraag-topic: *KLIK*. Plaats daar je savegame, en dan haal ik of iemand anders de missie gewoon voor je, zodat jij verder kunt met GTA III ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een wapen die je kan gebruiken. Ik had hetzelfde probleem als jij. Ik kon maar niet overweg met die sniper. Toen ging ik een keertje een rampage spelen en ontdekte ik een plaats met een AK-47 en Armor. Ik had in dit topic een screenshot gemaakt van die plaats. Ik had door het gebruiken van de AK-47 Bomb da Base Act II gehaald. Deze plek ligt vlakbij de Rampage bij het restaurant van Toni. Je moet klikken op het linkerplaatje. Je moet dan daar naar rechts lopen op een smal stukje. Dan moet je naar links lopen en in een steegje lopen. Daarna moet je naar rechts afdalen en dan heb je beet. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het Probleem is ook een beetje dat ik niet echt goed met een sniper overweg kan. Kan het niet met een ander wapen ?

Ik had hier eerst ook moeite mee. De gouden tip voor mij was dat ik met de muis moest richten in plaats van de toetsen, dit is echt tien keer zo handig. Als je hier echt heel veel moeite mee hebt kan je het beste blijven oefenen, anders zijn er vast wel mensen die hem willen halen voor je, zoals Nandrodavids hierboven al zei. Veel succes, als je het sniperen onder de knie hebt is hij echt niet moeilijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die missie gehaald door aan de kant te blijven. Ik schoot die Cartels van links naar rechts neer. Er staan in het midden van die vaten die exploderen. Dat maakt het makkelijker om die Cartels neer te schieten. Ik zou eerst beginnen om van links wat Cartels neer te schieten. Dit omdat 8-Ball die richting op komt rennen. Aan een dode 8-Ball heb je tenslotte niks. Daarna zou ik me focussen op die vaten. Zorg ervoor dat 8-Ball niet in de buurt is, anders kan hij dood zijn. Daarna mpet je kijken of er Cartels zijn aan de rechterkant. Als die er zijn, dan moet je ze neermaaien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik weet het perfecte plekje :)

je moet gewoon niet op et eerste ladderdje gaan staan maar op et dak en zorge dat je zon 100 kogels bij hebt en waneer je eerste shot is gelost gewoon vollenbal shieten op alles in die boot :)

maar een handige tip is ,,

als VOOR je hebt geschoten eerts met je sniper op de booet kijkt waar iedereen staat ,, NIET SCHIETEN wsant anders ist gedaan dan is 8-ball dood :*D okeee

ciaaoooooo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ga de trap aan het pand tegeover het schip op en ga op het vlakke gedeelte bovenaan staan.

Nu moet je gaan sniperen. Best makkelijk als je maximaal inzoomd.

Schiet eerst de 2 mannen aan wal bij de Cartel-auto's.

Schiet nu de mannen op het schip neer. Doe dit van links naar rechts. Zo loopt 8-Ball ook.

Blijf rustig en ga niet stressen. Als je alle mannen hebt afgeknald moet je even wachten op het filmpje.

Mission passed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga de trap aan het pand tegeover het schip op en ga op het vlakke gedeelte bovenaan staan.

Nu moet je gaan sniperen. Best makkelijk als je maximaal inzoomd.

Schiet eerst de 2 mannen aan wal bij de Cartel-auto's.

Schiet nu de mannen op het schip neer. Doe dit van links naar rechts. Zo loopt 8-Ball ook.

Blijf rustig en ga niet stressen. Als je alle mannen hebt afgeknald moet je even wachten op het filmpje.

Mission passed.

dit is al gezeg :D

nog 1 tip

als je het eerste stuk van de missie gehaald hebt dus het geld halen ga je naar het schip ga voor je gaat sniperen eerst alle mensen af zodat je weet oja dit is de volgende

succes :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...