Jump to content

Aanvallen...


MartyCeha

Recommended Posts

Ik ben nu op het 2e eiland en ik wordt altijd aangevallen door die vervelende Sharks. Mijn empires worden ook altijd door die losers aangevallen. Ik kan ze wel aan, maar dat is altijd een aanslag op mijn health- en armor bar. Wanneer kappen die Sharks hiermee? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je alle empire sites hebt verovert stoppen ze er helemaal mee en als je een tijdje geen sites meer aangevallen of verovert stoppen ze tijdelijk.

Ik denk dat dit niet geheel waar is, want de gangs zullen je Empire Buidlings altijd aan blijven vallen. Temminste zo is het in mijn 100% savegame wel en daar heb ik ook alle Empire Buidlings, zelf vindt ik het niet echt leuk meer om er op te letten dus ik laat ze gewoon weer overnemen, want ik heb toch de 100% al in handen. Maar goed ze vallen je niet meer aan als je bijvoorbeeld vijf empire buildings hebt, maar het is in ieder geval erg irritant als je eerst die Empire Buildings hebt gehaald en daarna pas de missies doet. Maar goed; dat is een misstapt van Rockstar Games blijkbaar. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit niet geheel waar is, want de gangs zullen je Empire Buidlings altijd aan blijven vallen. Temminste zo is het in mijn 100% savegame wel en daar heb ik ook alle Empire Buidlings, zelf vindt ik het niet echt leuk meer om er op te letten dus ik laat ze gewoon weer overnemen, want ik heb toch de 100% al in handen. Maar goed ze vallen je niet meer aan als je bijvoorbeeld vijf empire buildings hebt, maar het is in ieder geval erg irritant als je eerst die Empire Buildings hebt gehaald en daarna pas de missies doet. Maar goed; dat is een misstapt van Rockstar Games blijkbaar. :puh:

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat het zeer handig is om ze allemaal (tijdelijk) in bezit te hebben. Naast heel veel %, krijg je ook bulletfree autos bij al je empire sites. En hier kan je dan weer goed robbery missies mee doen, waar je auto veel wordt beschoten. Als je ze allemaal aan het halen bent; het is geen probleem om ze 1 of 2 keer aangevallen te laten worden, dit overleven ze wel. Als je aangevallen wordt kan je het best even op de map kijken naar de health meter. Deze geeft aan hoeveel leven je empire building heeft, en als deze bijna leeg is zou ik hem pas gaan verdedigen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een trucje om ze te doen stoppen. Bij mij werkt het in ieder geval wel, en ik heb het al op verschillende fora gelezen. Het gaat als volgt:

Je verovert alle gebouwen van de gang die je voortdurend aanvalt. Als je ze allemaal hebt, ga je naar één van je safehouses en gaat saven. Daarna sluit je je spel af (VCS, NIET heel je PSP) en start je het gewoon weer op via het menu. Hierna zouden ze je niet meer mogen aanvallen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een nog véél makkelijker trucje. Wanneer je last hebt van aanvallen (meestal gebeurt dit wanneer je pas geleden een Empire Building-site van een bende hebt overgenomen) ga je naar een savehouse toe, sla je op (zodat je voortgang bewaard blijft) en vervolgens laad je je savegame weer. Nu zijn de aanvallen opgehouden. Hoogstens kan een bedrijfje van jou beschadigd zijn, maar de aanvallen zijn in ieder geval opgehouden. Makkelijker kan niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar pietje II . Dat duurt best lang voordat je dat kan doen meestal . Tegen de tijd dat je er bent . Dood laten gaan is het simpelst . Je wapens kan je toch ook nog altijd terug kopen :cya:

Waar heb je het nou toch over? Je hoeft alleen maar simpelweg naar een savepunt toe te gaan. Je hebt al sowieso vier savehouses tot je beschikking (als je de 100% behaald hebt): 'Barracks', '101 Bayshore Avenue', 'The Compound' en 'The Clymenus Suite'. Tevens kan je in je Empire Building-bedrijven opslaan. Hier zijn er maar liefst 30 van, en ze staan allemaal verspreid in Vice City. In totaal heb je dus wel 34 savepunten (nogmaals: als je de storyline en alle Empire Building-gebouwen hebt overgenomen). Als je dat nou zo lang vindt om daarheen te moeten gaan, weet ik het ook niet meer hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij vielen ze al heel lang niet aan, maar niet omdat ik alle empire buildings had. Ik negeerde gewoon alle aanvallen en ik ging ook niet andere gebouwen veroveren of empire missies doen. Dus ik zou gewoon ff al die aanvallen negeren. Uiteindelijk vallen ze dus (bij mij iig) niet aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je het nou toch over? Je hoeft alleen maar simpelweg naar een savepunt toe te gaan. Je hebt al sowieso vier savehouses tot je beschikking (als je de 100% behaald hebt): 'Barracks', '101 Bayshore Avenue', 'The Compound' en 'The Clymenus Suite'. Tevens kan je in je Empire Building-bedrijven opslaan. Hier zijn er maar liefst 30 van, en ze staan allemaal verspreid in Vice City. In totaal heb je dus wel 34 savepunten (nogmaals: als je de storyline en alle Empire Building-gebouwen hebt overgenomen). Als je dat nou zo lang vindt om daarheen te moeten gaan, weet ik het ook niet meer hoor...

Dit is inderdaad handig, maar volgensmij kan je ook gewoon doorspelen als je gesaved hebt. De tijd gaat met 6 uur vooruit, dus de meeste aanvallen zijn dan allang voor bij. Deze methode werkt echter niet op lange termijn, je kan echt 10 minuten later weer aangevallen worden, maar soms stoppen de aanvallen voor een lange tijd. Als je er echt lang vanaf wilt zijn, kan je het beste Dizzee's methode van hierboven gebruiken.

Ja maar pietje II . Dat duurt best lang voordat je dat kan doen meestal . Tegen de tijd dat je er bent . Dood laten gaan is het simpelst . Je wapens kan je toch ook nog altijd terug kopen :cya:

Dit werkt totaal niet, het enige wat je hieraan over houdt is een heel gebouw. Tegen de tijd dat je je wapens hebt teruggekocht wordt je volgende gebouw alweer aangevallen, wat meestal een hoop irritatie opwekt. Als je kiest om dood te gaan kan je veel beter je gebouw proberen te verdedigen, dan heb je nog een kans om het overlevend te redden. Als je dood gaat koop je je wapens wel weer terug en dan is er niks aan de hand, maar voordat je van het ziekenhuis terrein af bent is je volgende gebouw alweer aangevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je het nou toch over? Je hoeft alleen maar simpelweg naar een savepunt toe te gaan. Je hebt al sowieso vier savehouses tot je beschikking (als je de 100% behaald hebt): 'Barracks', '101 Bayshore Avenue', 'The Compound' en 'The Clymenus Suite'. Tevens kan je in je Empire Building-bedrijven opslaan. Hier zijn er maar liefst 30 van, en ze staan allemaal verspreid in Vice City. In totaal heb je dus wel 34 savepunten (nogmaals: als je de storyline en alle Empire Building-gebouwen hebt overgenomen). Als je dat nou zo lang vindt om daarheen te moeten gaan, weet ik het ook niet meer hoor...

Dit is inderdaad handig, maar volgensmij kan je ook gewoon doorspelen als je gesaved hebt. De tijd gaat met 6 uur vooruit, dus de meeste aanvallen zijn dan allang voor bij. Deze methode werkt echter niet op lange termijn, je kan echt 10 minuten later weer aangevallen worden, maar soms stoppen de aanvallen voor een lange tijd. Als je er echt lang vanaf wilt zijn, kan je het beste Dizzee's methode van hierboven gebruiken.

Bij mij werkt mijn beschreven methode voor altijd. Ik neem dus aan dat dit ook bij anderen zo zal zijn, dus biedt mijn methode net zoveel uitkomst als diegene van Dizzee. Maar goed, het maakt niet uit welke methode je uitvoert, het gaat om het resultaat. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maar behalve mijn bedrijven vallen ze ook MIJ aan! Als ik ook maar even uit een voertuig ben komen ze met zn vieren in die gehate rode SUV aangereden. Die wapens terugkopen kost me heel veel geld. Ik ben in 24 speluren wel tien keer doodgemaakt! :@:@ ROTSHARKS:@:@. Stopt deze aanvallen óóók als ik save en opnieuw opstart? Ik HOOP in ieder geval dat het een foutje van R* is.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Maar behalve mijn bedrijven vallen ze ook MIJ aan! Als ik ook maar even uit een voertuig ben komen ze met zn vieren in die gehate rode SUV aangereden. Die wapens terugkopen kost me heel veel geld. Ik ben in 24 speluren wel tien keer doodgemaakt! :@:@ ROTSHARKS:@:@. Stopt deze aanvallen óóók als ik save en opnieuw opstart?

Ja, als je even in het topic terugleest staan er meerdere methodes opgenoemd:

- Als je aangevallen wordt saven en daarna de game opnieuw laden, hierdoor kan 1 van je gebouwen wat schade oplopen

- Saven en naar het home-menu gaan van je PSP, hierna de game opnieuw opstarten, ook hierdoor kan je aangevallen gebouw wat schade oplopen

- Zelfmoord, hierdoor blijft je gebouw helemaal heel. Het nadeel hieraan is dat je je wapen moet terugkopen, en dat de aanvallen niet voor heel lang stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar behalve mijn bedrijven vallen ze ook MIJ aan! Als ik ook maar even uit een voertuig ben komen ze met zn vieren in die gehate rode SUV aangereden. Die wapens terugkopen kost me heel veel geld. Ik ben in 24 speluren wel tien keer doodgemaakt! :@:@ ROTSHARKS:@:@. Stopt deze aanvallen óóók als ik save en opnieuw opstart?

Ja, als je even in het topic terugleest staan er meerdere methodes opgenoemd:

- Als je aangevallen wordt saven en daarna de game opnieuw laden, hierdoor kan 1 van je gebouwen wat schade oplopen

- Saven en naar het home-menu gaan van je PSP, hierna de game opnieuw opstarten, ook hierdoor kan je aangevallen gebouw wat schade oplopen

- Zelfmoord, hierdoor blijft je gebouw helemaal heel. Het nadeel hieraan is dat je je wapen moet terugkopen, en dat de aanvallen niet voor heel lang stoppen.

M4X, volgens mij bedoelt hij de ''zelfmoordaanvallen'' op je leven.

@MartyCeha: als je alle sites hebt stoppen ook deze aanvallen (en nadat je gesaved of opnieuw gestart bent of zoiets dergelijk)

als je nog niet alle sites hebt dan ofwel alle sites beginnen te veroveren ofwel een tijdje wachten (en overleven) (en zelf niet meer aanvallen) dan stoppen deze ook meestal tijdelijk

algemeen: ik zou gewoon zeggen verover even alle sites, start opnieuw op of zoiets dergelijk en dan zou je van alle problemen geen last meer hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...