MartyCeha Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2006 Bedankt allemaal Het trucje van het saven-en-dan-afsluiten-en-opnieuw-opstarten werkt echt! Dit is een goeie hint, die zou op WikiGTA moeten staan, wanneer die geupdate wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Ik denk als je de storyline uitspeelt of alle bedrijven overneemt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Ik denk als je de storyline uitspeelt of alle bedrijven overneemt Lees volgende keer eerst even de antwoorden die al gegeven zijn. Zo kom je erachter of jou antwoord zinnig is. In dit topic legt SummerBase hier al het een en ander uit : >KLIK< En uit eigen ervaring spreek ik dat je informatie ook niet juist is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.