MartyCeha Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Welke missie vinden jullie het meest ergerend? Ik heb met de zoekfunctie gezocht of er al zulk topic was. Nein. Ik vind die 1e missie van de mendez brothers zoooooo ongelofelijk zwaar k**te. Eerst die foto's dan de politie, ALLES ERAAN. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 ook van de Mendez broers, ik dacht Unfriendly Competition ik weet het niet zeker ... in ieder geval met rondschietende vrouwen Reageren
Karaev Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik vind niks vervelend maar ik vind de missie van Mendez Brothers best wel lastig vooral ''Unfriendly Competition'' Reageren
paul007 Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik ben het met jullie eens die van Unfriendly Competition met die schietende chicks... welke drugsdealer laat een vrouw nou met een M4 alleen?? Reageren
GTAVCSFreak Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik heb hem net en ik vind er twee... Money for nothing & Boomshine Blowout Reageren
qistoph Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik vond Light my Pyre enorm frustrerend. Deze missie heb ik als enige meer dan 4 keer geprobeerd... een stuk of 30 keer... Het irritantste vond ik zoals Lance zich gedroeg. Hij reed mij steeds aan en duwde mij van de weg. En als ik die auto die hem (van voren :s) achtervolgt aanreed zodat ie 180° draaide ging Lance er rondjes omheen rijden. "HALLO GAST! IK BEN HIER *** OM JE TE HELPEN! DOE NIET ZO ACHTERLIJK" Ook meteen de enige missie waarbij ik, na het behalen, het uitschreeuwde van opluchting. Achteraf wel een leuke ervaring. Reageren
tiesto Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) ik vond boomshier blowout ofzoeits wel irritant eigenlijk want ik wist eerst niet hoe het werkte en toen ik het wel wist wat ik iedere x te laat maar voor de rest vind ik somige motorrace missies (niet de storyline maar gewone missies) heel irritant omdat je zo snal van je motor afvalt edit: ik ben nu al weer wat verder en ben er nu achter gekomen dat ik de missie 'the exchange'heel irrtant vindt omdat je met die slome vrachtwage moet rijden terwijl je dood geschoten wordt Bewerkt: 16 december 2006 door tiesto Reageren
.Antonio Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Mijn kutste missie is When Funday Comes. Ik kan die missie niet uitstaan. Eigenlijk is hij niet heel moeilijk maar ik kan dat quad sturen gewoon niet uitstaan. Ik haat dat echt. Hij maakt nooit bochten. En dan ben je daaraan gewend, maakt hij wel bochten , fak dat hoor . Dus ik zou die missie maar niet doen als ik jullie was (je moet wel ooit doen natuurlijk ). Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 High Wire van The Mendez Brothers vind ik zo'n vervelende iritante rot missie erg moeilijk. Eerst moet je een helikopter jatten daarna 2 containers jatten en daarna die man oppikken waar moter rijders op gaan schieten maar ik krijg hem haast niet erop het is maar 1 keer gelukt. Reageren
Isafdar Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Dat vond ik juist een vette missie met ide gast aan me heli mar ik vind eigenlijk alle missies wel vet. Reageren
justinW Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 ook van de Mendez broers, ik dacht Unfriendly Competition ik weet het niet zeker ... in ieder geval met rondschietende vrouwen Unfriendly Competition vind ik ook de irritantste missie. en samen met Jive Drive die was ook zo irritant als de pest. Reageren
big brunelli Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 light my pyre lance is zo'n idioot in die missie als je dan op die aoto schiet rijdt hij ervoor en heeft hij een headshot en mission failed Reageren
justinW Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Wat moet je ook alweer doen bij Light my Pyre? Justin W Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik heb echt een hekel aan White Lies. die Bower '64 vind ik zo naar sturen. of ik kom op de kop in het water na een jump en dan Mission Failed omdat je niet genoeg hebt Greetz Da Phoenix Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 De missie dat je armando mendez moet vermoorden . Met z'n armor en flammenwerpen die me helemaal de pan in hakte . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.