Jump to content

meest vervelende, irritante, rotste missie


MartyCeha

Recommended Posts

ik unfriendly competition ofzo ik haat die vrouwen als ik ze nog een keer zie dan dan weet ik he tniet maar

ik haat die vrouwen gewoon wie geeft er nouw een wapen aan een vrouw die heeft zeker nooit op school gezeten. :schater: en ik heb hem nog niet uitgespeeld heb al 1000keer geprobeert

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    2

  • MartyCeha

    1

  • MASTERMIND

    1

  • Karaev

    1

IK von de missie 'light my pyre' vreselijk irritant. Wordt Lance's Infurnus kapot geschote door wat handlangers van mendez. Wil Lance wraak en gaat ie achter ze aan met die bike en dan wordt het irritant. Ik stap altijd op die pcj 600 die daar staat en gaa Lance helpe..maar dan rijdt Lance steeds voor me en als ik dan op Lance schiet is ie al weer bijna dood. Haalt hij het bijna wordt ie alsnog vermoord. Weer helemaal overnieuw beginne. Erg frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik vind de missies wel meevallen. met die helikopter dat je containers en een auto moet ophalen die vond ik best wel leuk en makkelijk. de iritanste 2 vind ik undrfriendly competion of zo iets en light my pyre maar die undfriendly competion had ik wel in een keer gehaald. oja die missie van reni met die jetski rijden die vond ik ook iri na een tijdje kwam ik bij die laatste schans voor de jetski rij ik er te hard over en vlieg ik over het muurtje van het ziekenhuis toen kwam ik 2 seconden telaat bij de motor aan :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk de missies die ik het meest klote[/font] vind zijn.

  • light my pyre
  • unfriendly competition (voorlal die chicks)
  • en die ene missie met die helicopter dat je die 2 containers moet ophalen en daarna die ene vent ik dacht High Wire
  • en die missie dat je word gevangen en dat je bij die olicontainers word gezet

Echte rotmissies

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik geen enkele missie van / in GTA : VCS irritant, ze zijn allemaal goed uitgewerkt en er zit verhaal in ( iets wat ik in de andere GTA's soms wel eens mis ). Maargoed, als ik dan echt moet kiezen ga ik toch voor ' Unfriendly Competition ' en ' Light My Pyre '. Beiden moeilijke missie's maar eens je ze onder de knie hebt gaat het gelijk niets :bier:!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik vind niks vervelend maar ik vind de missie van Mendez Brothers best wel lastig vooral ''Unfriendly Competition''

wel ik vind die missie unfrendly competition dan helemaal niet moeilijk en ik vindt het erg goed gevonden van R* om zo een hoop vrouwen in bikini een geweer vast te laten hebben, er zijn wel missies waar ik een rothekel aan heb BV: boomshine blowout(phil cassidy), en white lies(lance vance) :bonk:

------------------------------------------------------------------------------

Ik vond Nice Package van Umberto de vervelendste missie van ze allemaal.

De vervelendste zijmissie was Phil's shooting range en de rampages...

wel ik vindt bijna alle zijmissies vervelend, behalve de 6 van de empire buildings...

Nice package(umeberto robina) vindt ik besty nog wel leuk en ik hou van drive-by's maar ''papi don't screesh'' van umberto robina vindt ik echt een klote vervelende stinkende belachelijke slechte missie :duh:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, in het vervolg kun je beter de EDIT- knop gebruiken om nog wat toe te voegen. Bij deze samengevoegd! :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al 20 keer eerder gezegt: Unfriendly compitition.

Binnenkort zal ik die missie weer moeten doen. En wat

ik zelf het beste vind is een vlammenwerper pakken en

al die mutsen BBQèn. Of methode 2. Ik ga naar binnen

haal mijn vertrouwde M249 tevoorschijn en maak van

alles wat beweegt gatenkaas.

MISSION PASSED + BIG BLOODY MESS BONUS

8)8)8)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al 20 keer eerder gezegt: Unfriendly compitition.

Binnenkort zal ik die missie weer moeten doen. En wat

ik zelf het beste vind is een vlammenwerper pakken en

al die mutsen BBQèn. Of methode 2. Ik ga naar binnen

haal mijn vertrouwde M249 tevoorschijn en maak van

alles wat beweegt gatenkaas.

MISSION PASSED + BIG BLOODY MESS BONUS

8)8)8)

mee eens. lekker bloederig. Toch is het een *** missie

Link to comment
Delen op andere websites

Unfriendly Competition vond ik juist wel leuk een beetje lekker knallen. :D

Ik vind The Exchange wel het minst makkelijk, met die snipers enzo. Maar toch wel makkelijk, maar het minst makkelijkst. :D

Link to comment
Delen op andere websites

When funday comes is echt irritant. Ik kan echt niet zo'n quad goed besturen. Na 20 keer proberen is het me eindelijk gelukt :D.

Unfriendly competition is ook irritant en moeilijk. Vooral dat stuk bij het zwembad. Die vrouwen zijn 1000 keer sterker dan jou.

High Wire Ook deze missie is irritant! Telkens als ik die auto van die man op moet tillen, ontploft hij :duh: Ik heb hem nu nog steeds niet gehaald :puh:

De missies in VCS zijn best moeilijk tegenover LCS. Ik heb VCS nog niet helemaal uitgespeeld. Dus er zullen vast nog moeilijker missies langskomen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...