poep5691 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 turn on, tune in, bug out maar dan zonder cheats en als je een beetje onhandig bent Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 De missie die ik dan ook echt ongeloof veroot vond was Turn in, turn out, bug out. Minstens 25× geprobeerd en uren over gedaan. greetz Reageren
js007 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 ik heb een hekel aan makelike missies natuurlijk mogen er in zitten maar ik heb graag een game die je bijna niet kan uitspelen ( mischien is gta 4 een uitdaging ) Reageren
DJRobin Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Boomshine blowout is echt irritant! Ik heb hem 10 keer overnieuw moeten doen. Dat stomme karretje rijdt zo sloom Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Ik vind niks vervelend maar ik vind de missie van Mendez Brothers best wel lastig vooral ''Unfriendly Competition'' Me Too Bewerkt: 1 februari 2008 door swiggers Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 High whire blijft een rotmisssie heb pas na 6x dat mannetje opgetild maar onpltoft ie alsnog. En die missiewaar je die antenesses moe kapotmaken je kan gewoon straat nie op of je bent Old amsterdam Gatenkaas Reageren
byze Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Boomshine blowout is echt irritant! Ik heb hem 10 keer overnieuw moeten doen. Dat stomme karretje rijdt zo sloom ja sowieso vind ik ook ze zijn niet voorruit te drukken!! Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Bij mij zijn het unfrendly competition en hige wire en turn in, turn out, big out ofzo iets Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik vond eerlijk gezegd white lies een rottige missie. Gelukkig heb ik dan het inzicht gezien om hem met de pijltjes te doen. Toen heb ik er wel nog 5 keer over gedaan maar toch. Ik heb er ook een 25 keer over gedaan. grtz ~Victorious~ Reageren
Miek Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) turn on, tune in, bug out zonder na rover te denken Bewerkt: 2 februari 2008 door Miek Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 jive drive dat rijden s peace of cake, maar als je dan moet ontsnappen met lance en als de politie je volgt wil lance niet instappen. hij loopt tegen mijn auto, valt neer, en raakt niet meer recht die lance loopt altijd in de weg, net als in vice city Reageren
Robin B Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 unfriendly competition ofzo... ik d8 dat die vrouwen niet konden schiet maar ze schoten me in mum van tijd mij dood ik was ook heel blij toen ik hem gehaald had want ik gooide granaten en die vrouwen zaten allemaal in het zwembad dus lekker makkelijk... Reageren
Playboy X Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Domo Arigato Domestoboto Omdat je veel moet doen, en ik reed over tegenaan. En dan op het eind moet je die code vinden. Dankzij WikiGTA had ik hem En daarom ben ik ook hier! ps. Ik het echt leven ben ik toch ook geen robot Reageren
dynastus Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Boomshine blowout is irri omdat dat karretje zo .... sloom rijd en ik elke keer het vuur in rij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.