Jump to content

Help! Hij start een new game!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dus net de file van Flying Dutchman gedownload (hij deed een missie voor me ^^), en nu start hij een new game! :? Hoe is dit te verhelpen?

Geplaatst:
Ik heb dus net de file van Flying Dutchman gedownload (hij deed een missie voor me ^^), en nu start hij een new game! :? Hoe is dit te verhelpen?

Dan is hij waarschijnlijk vergeten de savegame door sa_id_convert.exe te halen. Doe ik wel even voor je, en dan edit ik mijn post zo :).

En klaar :)

Savegame: GTASAsf8.b

Hopelijk doet hij het zo wel :Y.

Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem :N , zou je dat aub ook eens voor mij kunnen doen?

De save game staat in dit topic

Bedankt op voorhand

Gtwien

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb het zelfde probleem :N , zou je dat aub ook eens voor mij kunnen doen?

De save game staat in dit topic

Bedankt op voorhand

Gtwien

Ah, dat is de savegame die ik gedaan heb. Sorry. :$ Ik converteer hem even voor je. :)

EDIT: Zo, gedaan. :) Als er nog eens iemand vergeet om je savegame te converteren, kun je het ook zelf doen, met de sa_id_convert. Ik upload dat programmatje even voor je. :) Nu staan er als het goed is onderaan deze post 2 bestanden:

- Je geconverteerde savegame.

- de sa_id_convert.

sa_id_convert werkt heel simpel: Eerst zet je hem in de map GTA San Andreas User Files. Vervolgens sleep je de savegame die geconverteerd moet worden (door je linkermuisknop erop ingedrukt te houden) naar de sa_id_convert toe, en laat de linkermuisknop los. Als het goed is krijg je dan dit scherm te zien:

schermlb0.png

Druk nu op de Enter knop. Nu is je savegame geconverteerd. :) In de map GTA San Andreas User Files staat, nadat je de savegame geconverteerd hebt, als het goed is ook een .bak bestand. Maar die moet je niet hebben, daar hoef je verder niks mee te doen.

Veel plezier met je savegame verder. :)

GTASAsf1.b

sa_id_convert.zip

Bewerkt: door BaasB
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...