Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan je gratis g max krijgen ik heb het wel eens gehad dan moet je je registreren maar als ik dat doe gebeurt er niks.

Geplaatst:

Dan is er iets mis gegaan tijdens de registratie. De site die jij bedoelt is turbosquid, waar je hier Gmax kunt downloaden. Je moet je inderdaad eerst regisreren. Hierna kun je het programma downloaden in een zip/rar bestand. Als je deze installeerd, zal er gevraagd worden naar een activations code. Deze is te vinden in het mailtje dat na je registratie is gestuurd naar het opgegeven email adres. Staat hij niet gewoon in je inbox, kijk dan ook eens goed tussen je spam/ongewenste email mappen.

Geplaatst: (bewerkt)

Erg bedankt het is nu gelukt maar zou iemand het mij ook een beetje kunnen leren?

Bewerkt: door Rs-modder
Geplaatst:

Gmax is hetzelfde als 3DS Max, aleen zeg maar een verlichte versie. De meeste niet te ingewikkelde tutorials zullen ook in Gmax werken. Voor goede tutorials kan je gewoon in [De Master Tutorial List] kijken, of op andere tutorials zoals [Pixel2Life] of je kan ook gewoon zoeken via google naar Gmax/3DS Max tutorials. Veel succes met het modellen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
Bedankt maar is er ook iets gemakkelijks zoals een simpel huis ofzo?

Ja natuurlijk is die er, er staat er ééntje in de Master Tutorial List die DaBeast je al gegeven had, namelijk de basis van 3dsmax 7. Hierin leer je een heleboel functies en aan het einde ook een garage te moddelen en texturen. Als je deze ook ingame wilt leren zetten, kun je deze en deze videotutorials volgen. Ook op google zijn een heleboek simpele tutorials te vinden, zoek bijvoorbeeld maar eens op ''3ds max tutorials''

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...