sevaboy Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2006 ik wil graag unfriendly competion uitspelen maar ik kan het zelf niet kan e riemand me helpen en zeggen hoe het moet en als er topic over gemaakt mijn exxcuses maar ik wil snel die missie uitspelen kan er iemand me helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2006 Je kan hem aan iemand anders laten doen. >>klik hier!<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Dit is vrij simpel. Je verbind je PSP met je computer, hier ga ik niet op in want er staat duidelijk in het boekje hoe dit moet en ik denk ook niet dat hier het probleem ligt. Als hij eenmaal op je PC staat heb je een host nodig om hem te uploaden. De meeste mensen gebruiken hier Rapidshare voor, als je je hier even registreerd kan je de file (de savegame) uploaden. Dan krijg je bij rapidshare een link naar het adres waar de savegame staat upgeload, deze kopier je vervolgens hierheen zodat iemand anders hem kan downloaden. Als diegene klaar is, kan jij de savegame weer downloaden op je PC en deze verbindt je dan met je PSP. Hierna zet je de savegame terug en heb je de missie gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinten04 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 maar als ik dit doe dan komen er allemaal rare namen want mijn computer kan deze files niet lezen hoe weet ik dan welke file mijn missie is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Je kan hem aan iemand anders laten doen.>>klik hier!<< Dit kopt niet helmaal, jij hebt het over het Vice City Savegame Forum (dat is niet van VCS en ook geen Savegameaanvraag). Je bedoelt waarschijnlijk >DIT< maar als ik dit doe dan komen er allemaal rare namen want mijn computer kan deze files niet lezenhoe weet ik dan welke file mijn missie is? In >DIT< topic kun je het door iemand anders lanten doen, en in post #1 wordt het heel goed uitgelegt door SummerBase. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinten04 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 dank je wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.