Oosterse-Gang Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Heey, ik vindt dat een hele lastige missie. Ik kan niet goed langs die cholo's komen! Help me alstublieft alvast bedankt. Bewerkt: 16 december 2006 door Oosterse-Gang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Heb je de 'WiKiGTA beschrijving' al gelezen? Want op WiKiGTA staan vaak ook tips, maar ik zal de missie even persoonlijk aan je uitleggen zodat je weet dat het goed komt. In de missie moet je Alberto Robina van het Stadion naar café Robina vervoeren. Dit is best een lastige missie, maar er zijn een paar trucs waarmee het een fluitje van een cent is (gemakkelijk). Rij erg rustig met hem, want je hebt relatief gezien genoeg tijd. Als de Cholos je proberen aan te vallen, probeer ze dan rustig te ontwijken zonder dat de pa van Umberto in de stress raakt. Zorg gewoon dat je niet te snel rijdt, en stukken waar je geen cholos tegen komt kan je wel weer iets harder, maar dat is eigenlijk de kunst. Op de radar zie je ook een rood viertkantje als de Cholos eraan komen, neem voor jezelf dan een andere route, zo vermijdt je toch weer wat aanvallen. Verder is het gewoon veel oefenen en niet in de stress raken, ik wens je naast dat veel succes en ik weet dat het je gaat lukken! Edit: Je kunt ook spelen met de AC-Adapter en stekker aan de PSP. Bewerkt: 16 december 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oosterse-Gang Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Dank je wel voor de uitleg! Ben nu even de psp aan het opladen maar ik hoop dat het goed gaat. Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 ik deed het anders ik ging langs het strand ja hoe moet het zeggen. miscchien kan er iemand me verbeteren al spelend opladen is slecht voor je batterij het is zelfde als die gba sp dan is hij elke dag bijna plat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oosterse-Gang Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Heey het lukt me nog steeds niet ik ging later ook langs het strand ik was erbij na en toen stond er 1 zo'n domme rot cholo in de weg en ze schoten. En daar ging de stress meter. Ik vind het toch zo'n rot missie. Maar bedankt voor al jullie adviesen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Ik zal je nog wat adviezen geven. In het begin is alles rustig als je van het stadion vertrekt. Maar als je Downtown uitrijdt en Little Haiti nadert, dan komen de eerste Cholos al tevoorschijn. Bij de eerste weg waarin je Little Haiti kunt inrijden staat dan een Cholo wagen. Je moet dan bij de eerste afslag rustig rijden en de bocht afsnijden. Daarna ben je in Little Haiti beland, maar dan zie je weer een Cholo. Je moet dan snel in een steegje rijden. Als je dat steegje uit bent, dan kom je vlakbij Little Havana uit. Je bent dan in de buurt van de plaatselijke ziekenhuis. Je zult dan weer een Cholo wagen zien. Je moet dan links aanhouden en langs die Cholo sluipen. Je moet in het gras rijden vlakbij de bomen. Daarna moet je naar de bestemming rijden, je moet wel goed kijken op je radar. Als de missie je nog niet lukt dan kun je hier een Savegame-Aanvraag indienen en dan doet iemand de savegame voor je. In deze post van SummerBase vind je uitleg over hoe je een savegame zet op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oosterse-Gang Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Ik wil wel zo'n aanvraag doen. Maar dat met winzip lukt niet. Weet iemand nog een andere manier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Ik wil wel zo'n aanvraag doen. Maar dat met winzip lukt niet. Weet iemand nog een andere manier? Koppel je PSP (of je memory kaart) aan je PC en haal de map van je savegame van VCS van je kaart en kopieër hem naar je Bureaublad. Klik nu ergens op een lege plek op je bureaublad en kies nieuw>winrar/winzit/oid-bestand. Sleep nu het mapje van je savegame in het Winrar/winzip bestand en je map wordt ingepakt. Nu kun je hem uploaden via 'Jou persoonlijke bijlage'. Voor meer informatie kun je in dit topic kijken. In Post #1 legt SummerBase uit hoe het precies moet. Bewerkt: 17 december 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Ik wil wel zo'n aanvraag doen. Maar dat met winzip lukt niet. Weet iemand nog een andere manier? Je kan het natuurlijk altijd met Winrar doen. Je download Winrar hier. Je klikt met de rechtermuisknop op de Savegame map en klik op Extract To *****.rar (Naam van het bestand). Ik zet een beschrijving door SummerBase gemaakt hieronder voor je neer en als je je Savegame upload doe ik de Savegame heel graag voor je Van PSP naar Gtaforum.nl?Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies. Bewerkt: 17 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 (bewerkt) of je kunt het met 2doen op wikigta kun je met zijn tweeen missie spelen maar voor dat meot je bij iemand anders zijn srry ik typte te rap Bewerkt: 20 december 2006 door sevaboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.