Jump to content

(......) With The Stars Programmas


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik vroeg me eigennlijk af wat jullie van Dancing With The Stars, en al dat soort programma's vind.

Ik vond de eersdte keer nog wel origineel, maar tegenwoordig is alles Dit With The Stars, Dat With The stars. Hetzelfde geld voor programma's zoals Idols. Ik voorspel dat er over 2 jaar alleennogmaar dat soort programma's zijn.

Bewerkt: door gta ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet er niets van weten, het is sowieso niets aan om naar te kijken en daarbij is het eigenlijk pure geld aftroggerij, zonder dat je er eigenlijk ook maar iets leuks voor terugkrijgt. Waarom bijvoorbeeld 3 miljoen mensen naar zo'n finale van dat ijslopen kijken is mij echt een raadsel, maar elk wat wils natuurlijk.

Ik zie het dus liever gaan dan dat het gaat worden uitgemolken, ook al vrees ik het laatste.

Edit @Hieronder... Dat ligt eraan, wanneer Yolanthe in een sexy jurkje de Tango gaat dansen, wil zelfs ik nog wel even kijken :D

Edit @Hier ergens Onder... Russian-Roulette with the Stars?

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet er niets van weten, het is sowieso niets aan om naar te kijken en daarbij is het eigenlijk pure geld aftroggerij, zonder dat je er eigenlijk ook maar iets leuks voor terugkrijgt. Waarom bijvoorbeeld 3 miljoen mensen naar zo'n finale van dat ijslopen kijken is mij echt een raadsel, maar elk wat wils natuurlijk.

Ik zie het dus liever gaan dan dat het gaat worden uitgemolken, ook al vrees ik het laatste.

Volkomen mee eens, echt oersaai :Y Wat is er nou leuk aan om een of andere bekende Nederlander de tango zien te dansen? :puh:

@ Preddy hierboven: Tja, klopt het ligt er ook wel aan wie er danst. Russian-Roulette zou het ook niet slecht doen :D

@ Schaap hieronder: :schater: Bungee-jumpen-zonder-touw With The Stars, of Parachute-springen-zonder-parachute With The Stars zou ook niet slecht zijn. :puh:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

.....tuinieren wisde stars, verzin eens wat nieuws loesert....

Voor mij hoeft het persoonlijk ook niet. Want a) ben ik meestal niet geinteresseerd in de tak van sport op zich (ballroomdansen, kunstschaatsen) laten b) de meeste artiesten me compleet koud en hou ik c) sowieso niet erg van televisie kijken. Maar: ik zie wel de waarde van dergelijke programma's want beide meisjes bij me thuis vreten het werkelijk en kijken zelfs de herhalingen nogmaals :puh:. Dus voor hen vervult het zeker een doel :Y

Het wachten is nu op "zwemmen met krokodillen with the Stars"...bye bye Maik de Boer :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niks aan, net alsof ''The Stars'' heel erg belangrijk zijn in Nederland. Zoals gta ripper al zei, ik denk ook dat over een paar jaar alles met The Stars wordt gedaan en ''The No Stars'' worden vergeten. Dit is echt een manier om geld te verdienen, terwijl ik niet begrijp dat mensen er naar gaan kijken. Ikzelf kijk er soms naar, maar dan heb ik echt niks te doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me soms af,waarom loopt er nu nooit iets mis in "Fear Factor" begrijp ik wel maar zou echt wel meer intresanter zijn :D

Spring-Uit-Een-Auto-En-Val-Op-Je-Nek With the stars

Verbrand-Je-Tong-Aan-Een-Wafel with stars

:engel:

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...