Jack89 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Adobe heeft sinds vrijdag de Photoshop Cs3 beta vrijgegeven voor het publiek. Je moet een geldige cs2 serial hebben om het om te zetten in cs3 serie nummer. Zie link: https://www.adobe.com/cfusion/entitlement/i...abs%5Fphotoshop Als je geen serie nummer hebt kun je alsnog gebruik van maken maar dan wel 2 dagen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dus als ik het goed heb: Als je CS2 hebt, kun je deze downloaden en dan wordt CS2 geupdate naar CS3? Reageren
Jack89 Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dus als ik het goed heb:Als je CS2 hebt, kun je deze downloaden en dan wordt CS2 geupdate naar CS3? Nope, Je cs2 blijft staan. Cs3 is in een beta mode en die wordt ook onafhanklijk van cs2 geinstalleerd in een andere map. Je moet wel een geldige cs2 sleutel hebben. Dus van een jeweetwel gegenereerde sleutel werkt niet. Ik weet wel een manier om de tijd-trail te omzeilen. Ik wil het best uitleggen als er belang voor is. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dus als ik het goed heb: Als je CS2 hebt, kun je deze downloaden en dan wordt CS2 geupdate naar CS3? Nope, Je cs2 blijft staan. Cs3 is in een beta mode en die wordt ook onafhanklijk van cs2 geinstalleerd in een andere map. Je moet wel een geldige cs2 sleutel hebben. Dus van een jeweetwel gegenereerde sleutel werkt niet. Ik weet wel een manier om de tijd-trail te omzeilen. Ik wil het best uitleggen als er belang voor is. Nee, hoe je dat moet omzeilen weet ik wel Maar je krijgt dus infeite een ''nieuwe'' Photoshop? Reageren
Jack89 Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dus als ik het goed heb: Als je CS2 hebt, kun je deze downloaden en dan wordt CS2 geupdate naar CS3? Nope, Je cs2 blijft staan. Cs3 is in een beta mode en die wordt ook onafhanklijk van cs2 geinstalleerd in een andere map. Je moet wel een geldige cs2 sleutel hebben. Dus van een jeweetwel gegenereerde sleutel werkt niet. Ik weet wel een manier om de tijd-trail te omzeilen. Ik wil het best uitleggen als er belang voor is. Nee, hoe je dat moet omzeilen weet ik wel Maar je krijgt dus infeite een ''nieuwe'' Photoshop? Ja in feite wel. Het is wel een beta, maar ziet er erg goed uit. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dus als ik het goed heb: Als je CS2 hebt, kun je deze downloaden en dan wordt CS2 geupdate naar CS3? Nope, Je cs2 blijft staan. Cs3 is in een beta mode en die wordt ook onafhanklijk van cs2 geinstalleerd in een andere map. Je moet wel een geldige cs2 sleutel hebben. Dus van een jeweetwel gegenereerde sleutel werkt niet. Ik weet wel een manier om de tijd-trail te omzeilen. Ik wil het best uitleggen als er belang voor is. Nee, hoe je dat moet omzeilen weet ik wel Maar je krijgt dus infeite een ''nieuwe'' Photoshop? Ja in feite wel. Het is wel een beta, maar ziet er erg goed uit. Dan zal ik eens kijken of ik hem download, want ik dénk dat ik wacht totdat de volledige versie er is.. Maar bedankt voor de info CB! Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Hier was al een topic over trouwens... Reageren
Goliat Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Photoshop CS3 ownt echt te erg gewoon, niet in woorden te omschrijven. Een blinde kan nog met dit programma iets moois maken. De motionblur ->> lighter color is echt fantastisch en zal echt veel gebruikt gaan worden. Het is allemaal overzichtelijker, wel anders wat CS2 gebruikers wel in het begin in verwarring zal brengen. Er zijn wat nieuwe filters en bestaande layers zijn verbeterd. Helaas is er niets gebeurd met de blending options.. Verder zijn er nog wat nieuwe dingen maar die begrijp ik nog niet dus is het voor mij nog steeds van: wat moet ik hier mee.. Bewerkt: 16 december 2006 door Goliat Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Cool hé, ik ga hem vandaag, morgen of overmorgen downloaden, dan zal ik mijn volledige mening erover geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.