Jump to content

Cheats deactiveren


maurice2

Recommended Posts

Hallo, weet iemand hoe ik cheats kan deactiveren? Ik heb de riot cheat uitgevoerd en ik kan hem niet laten ophouden :N

De roit cheat kan je nooit meer deactiveren.

Meestal staat het bij de cheat vermeld. Helaas zul je een new game moeten starten en alles op nieuw doen. Gebruik de Roit cheat dus nooit ;) of save het spel niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
En als je die cheat nog een keer invoert deactiveert die hem dan niet??

Nee.

Ik heb dit ook gehad in GTA VC, heel vervelend..

maar helaas weinig aan te doen...

Ja, dat had ook in GTA SA :schater:

Edit: kijk maar in dit topic op pagina 44

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Wat doet de riot cheat?

De riot cheat zorgt ervoor dat iedereen met elkaar op de vuist gaat. Iedereen zal met iedereen gaan vechten. Jij zal als speler ook worden aangevallen door die mensen. Deze cheat zorgt ervoor dat je het spel niet voor 100% kunt uitspelen. Het spel blijft hangen op 99%. Deze cheat is niet ongedaan te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Deze cheat veroorzaakt rellen in de stad en is helaas niet terug te draaien, wat tevens bij geen enkele GTA mogelijk is. Er wordt daarom vaak geadviseerd om na het gebruiken van dergelijke cheats als deze je game niet op te slaan, ook al valt dat natuurlijk niet echt te voorkomen. Pech voor jou dus, want je kunt deze cheat helaas niet meer terug draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze cheat veroorzaakt rellen in de stad en is helaas niet terug te draaien, wat tevens bij geen enkele GTA mogelijk is. Er wordt daarom vaak geadviseerd om na het gebruiken van dergelijke cheats als deze je game niet op te slaan, ook al valt dat natuurlijk niet echt te voorkomen. Pech voor jou dus, want je kunt deze cheat helaas niet meer terug draaien.

Hey bling.

Dat gaat wel.

Toch bij sommigen.

Ik deed de cheat van riot in sanandreas en ik deed hem terug en er stond rechtsboven op mijn beeld.

"cheat deactivated"

Is dit misschien omdat ik op de ps2 speel :?

Maar ik kan sommige cheats dus terugkeren.

Leuk hé :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...