Goliat Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Volgens mij ben ik de eerste hier die ooit in het GFX forum iets heeft gepost wat gemaakt is met Photoshop CS3. Dit is het resultaat: v2: Rates&Comments zijn welkom. Bewerkt: 16 december 2006 door Goliat Reageren
60 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ik vind de onderste wat helderder dan die boven maar tooch geef ik het een 8.5 voor allebij Reageren
BigM Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Die eerste vind ik het mooist . Hij ziet er lichter uit (duh) . En bij die sig past dat beter. Je render is weer een erg mooie . Leuk en erg aanwezig . Je brush vind ik er zelf geweldig eruit zien en leuk gemaakt .Bij die eerste zie je daardoor er ook de kleuren er beter van . Als je alleen die tweede had gepost kreeg je voor die een 7 . Die ander toch wel een 8.5 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ze zijn allebei mooi, veel aandacht aan besteed. Mooie kleuren, mooie achtergrond en echte Japanse tekenfilm-style is hier te zien. Ik heb er verder niet veel aan te te voegen, ik geef je een 8,7. Veel succes met je voeten, die je zwaardere hoofd moeten verdragen van een goed cijfer die je hoofd zwaarder maakt. (geintje ) Ik wil er alleen mee zeggen dat je het photoshoppen in je hebt en dat je zo moet doorgaan, als je dat doet, krijg je zeker betere cijfers, let op mijn woorden. Nog beter, ja nog beter, want oefening baart kunst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.