Jump to content

Photoshop CS3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij ben ik de eerste hier die ooit in het GFX forum iets heeft gepost wat gemaakt is met Photoshop CS3. ^_^

Dit is het resultaat:

cs3gggzl2.jpg

v2:

ssssssn7.jpg

Rates&Comments zijn welkom. :)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Die eerste vind ik het mooist . Hij ziet er lichter uit (duh) . En bij die sig past dat beter. Je render is weer een erg mooie . Leuk en erg aanwezig . Je brush vind ik er zelf geweldig eruit zien en leuk gemaakt .Bij die eerste zie je daardoor er ook de kleuren er beter van . Als je alleen die tweede had gepost kreeg je voor die een 7 . Die ander toch wel een 8.5 :cya:

Geplaatst:

Ze zijn allebei mooi, veel aandacht aan besteed. Mooie kleuren, mooie achtergrond en echte Japanse tekenfilm-style is hier te zien. Ik heb er verder niet veel aan te te voegen, ik geef je een 8,7. Veel succes met je voeten, die je zwaardere hoofd moeten verdragen van een goed cijfer die je hoofd zwaarder maakt. (geintje :schater:) Ik wil er alleen mee zeggen dat je het photoshoppen in je hebt en dat je zo moet doorgaan, als je dat doet, krijg je zeker betere cijfers, let op mijn woorden. Nog beter, ja nog beter, want oefening baart kunst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...