Jump to content

voetbalpoll


L

voetbal  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. welke club wordt kampioen in de eredivisie?

    • psv
      1
    • az
      1
    • ajax
      1
    • feyenoord
      1


Recommended Posts

^_^

Dit hoort sowieso niet thuis in de San Andreas fora. Verplaatst naar het sportforum. Overigens denk ik dat PSV wint, maar ik ben voor Ajax :D. (waar overigens ook al heel wat van dit soort polls zijn...)

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord O Ja Feyenoord Jullie Zijn Mijn kompioenen. Wij Houden Van Feyenoord Om Zijn Trouwe En Zijn moet.

Zo als jullie zijn hoop ik dat Feyenoord wint, uiteraard ben ik dan ook voor Feyenoord. :D

Rullez :t

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord O Ja Feyenoord Jullie Zijn Mijn kompioenen. Wij Houden Van Feyenoord Om Zijn Trouwe En Zijn moet.

Zo als jullie zijn hoop ik dat Feyenoord wint, uiteraard ben ik dan ook voor Feyenoord. :D

Rullez :t

kan je ook een geplaatst bericht verwijderen? Ben tog al overtuigd van ajax ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha die eredivisie toch. Die ownt de jupiler league en dat doet pijn aan mijn hart. :N

Maar wat mijn hart NOG meer pijn doet is dat hier al een topic poll van bestaat. De voorganger . De scheldwoorden kun je opsturen, via een brief en priorzegel, naar Goliat . Zo heb je meer kans dat je een reactie terug krijgt.

Ik denk dat de snelste mod dit wel nog eens zal verplaatsen. Want Jet heeft dit al eens verplaatst, maar niet echt perfect. Toch? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...