Jump to content

hoeveel procent ben jij al


stefan0077

  

119 leden hebben gestemd

  1. 1. hoeveel procent al

    • 0 T/m 25 %
      20
    • 25 T/m 50 %
      28
    • 50 T/m 75 %
      17
    • 75 T/m 100 %
      47


Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    3

  • Dark_Zemy

    3

  • Mister.X

    2

  • PIERRO P

    2

ik zit ergens rond de 49 dacht ik, maar na de missies (storyline) vond ik het spel niet echt meer boeiend om nog verder uit te gaan spelen. dat doe ik wel als ik van de zomer weer op vakantie ga :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

hier kan heus wel een :slotje: op want iedereen kan gewoon iets zitten verzinnen :sigaar:

>>> Door SummerBase: Graag dit moderator commentaar voor je houden. Dit kunnen de moderators prima zelf inschatten en in deze gaat het gewoon om vertrouwen van de leden, als je dat niet hebt, heeft het ook geen zin om op een forum te zitten, want je kan alles zeggen zonder dat het te controleren is. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hier kan heus wel een :slotje: op want iedereen kan gewoon iets zitten verzinnen :sigaar:

Ik denk dat elke poll dan nutteloos wordt, want in principe kan je bij elke poll zomaar wat invullen. Ik denk dat de meeste mensen wel eerlijk zijn hiermee, en je bereikt er niks mee door 100% of juist 0% in te vullen. Misschien zijn er een paar mensen die iets anders invullen, maar dat maakt de poll niet minder leuk.

Zelf heb ik allang de 100% gehaald, en ligt VCS al weer een tijdje in de kast. Af en toe speel ik het nog wel eens, maar daar blijft het dan ook bij. Ik heb de 100% in ongeveer 2 maanden gehaald zonder al teveel haast, en de laatste helft ging iets moeilijker dan de eerste 50%. Soms begin ik weer overnieuw met een 30% savegame, da's altijd weer leuk.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 50 tot 75 ik heb wel het hele verhaal uitgespeeld maar nog niet de zijmissies ide ga ik later doen denk ik. :bier:

>>> Door SummerBase: Twee dagen geleden zeg je nog dat je spel kapot is, je kunt ook alles in één bericht zetten in plaats van zoveel, want dat zien wij als spam. Let er aub even op. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 50 tot 75 ik heb wel het hele verhaal uitgespeeld maar nog niet de zijmissies ide ga ik later doen denk ik. :bier:

ik heb heel de storyline en wat zijmissies gedaan en ik zit nog maar aan 46% :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit aan 56 %.

Tegenwoordig speel ik geen VCS meer :clown:

@rene-gta:

Hoe komt het dat op 2 Juni 2007 je VCS stuk was.

En dat hij op 4 Juni 2007 terug werkte ?

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...