Jump to content

Dit Liedje?


Karaev

Recommended Posts

Weet iemand hoe dat 2de filmpje van LCS hoe dat nummer heet? bij dat tweede movie en weet iemand ook welke de eerste is?

Welk liedje bij welke movie ?

Tweede movie van LCS

>>> Door VforV: Graag wat duidelijker zijn a.u.b.!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry mensen voor onduidelijkheid ik leg het wel even uit kijk als je bij movies klikt krijg je drie filmpjes ja? en dan ga je de 2de aanklikken en dan hoor je in het begin zo'n muziekje en ik wil graag weten van wie dat is net zoals bijv met VCS met ''Lady's and Gentelman lets pop'' dat word gezongen door Phill Collins - Easy Lover.

En zo wil ik het ook graag even weten wie dat rapt of zingt bij GTA LCS dus als je naar movies gaat en dan de 2de filmpje aanklikken

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry mensen voor onduidelijkheid ik leg het wel even uit kijk als je bij movies klikt krijg je drie filmpjes ja? en dan ga je de 2de aanklikken en dan hoor je in het begin zo'n muziekje en ik wil graag weten van wie dat is net zoals bijv met VCS met ''Lady's and Gentelman lets pop'' dat word gezongen door Phill Collins - Easy Lover.

En zo wil ik het ook graag even weten wie dat rapt of zingt bij GTA LCS dus als je naar movies gaat en dan de 2de filmpje aanklikken

Ehm.. Ik weet niet welke GTA jij bedoelt, maar je kan bij Liberty City Stories geen "Movies klikken". Weet je zeker dat het Grand Theft Auto: Liberty City Stories is?

Mvg, Tunix

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dan ook maar met de deur in huis vallen :bonk: . Ik wil de namen van de liedjes weten van het 1e en 3e filmpje. Dus de multiplayer trailer en de allereerste. Weet iemand hoe die heet?

Ik heb even voor je Gegoogled en het liedje van de eerste trailer heet Danger mouse - A Dark march. Het liedje uit de multiplayer vind ik persoonlijk een prachtig lied, ik weet dan ook de naam van het lied namelijk Dum Maro Dum van de artiest Asha Bhosle. Je beluisterd het lied op Youtube hier. Veel plezier ermee en vergeet niet dat je de nummer's niet moet downloaden ;)

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...