Jump to content

Beach Patrol


Big Vic Vance

Recommended Posts

Hooi allemaal :D , ik heb een vraagje: Voor de missie beach patrol moet je als het goed is in een BF Injection, dat staat op de site, maar ik weet alleen niet precies waar je hem kan vinden. Zou iemand misschien a.u.b. een kaartje kunnen maken met de locatie erop? Bij voorbaat dank, :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hooi allemaal :D , ik heb een vraagje: Voor de missie beach patrol moet je als het goed is in een BF Injection, dat staat op de site, maar ik weet alleen niet precies waar je hem kan vinden. Zou iemand misschien a.u.b. een kaartje kunnen maken met de locatie erop? Bij voorbaat dank, :cya:

Op WikiGTA staat zulk soort informatie dus in het vervolg raad ik je aan WikiGTA raad te plegen. Je doet dit door in de zoekfunctie van WikiGTA de naam van de desbetreffende wagen in te tikken en vervolgens op zoeken te klikken en daarna nog op BF Injection Locatie (GTA Vice City Stories). Nu krijg je een kaartje van Vice City met daarop de locatie van het voertuig aangegeven met een knipperend bolletje. Ik heb even voor je gekeken en op dit kaartje vind je de locatie van de BF Injection. Zoals je ziet bevind deze zich op het strand in Main Land.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet natuurlijk wel waar hij staat. Hij staat ergens midden op het strand, wat ik je aanraad is; rijd langs de strandhuisjes, want de BF Injection staat bij een strandhuisje, van de strandwachter. Dat is uiteraard voor het strand gedeelte van de missie. Ik kan wel een kaart maken, maar precies weet ik het niet, het is in ieder geval heel erg centraal op het strand. Neem anders een auto waarmee je er heen kunt rijden zodat het wat tijd scheelt. Ik heb een paar dagen geleden de maps gesplit van de complete map; dat betekent dat ik alle voertuigen van de grote map op WikiGTA heb gesplit. Een kaart van de BF Injection kun je op 'deze' pagina vinden van WikiGTA, verder wens ik je veel succes en mocht je het niet vinden; dan wil ik wel even op zoek en hem opslaan in een garage. ^_^

Edit: Te laat...

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt voor de hulp :D , ik kijk wel vaak op wikigta alleen nooit echt bij die zoekfuncties :puh: zal ik voortaan wel gaan doen.

Bedankt! :cya:^_^

Graag gedaan ik help graag :schater:

(Liet me even gaan)

Dit kan je doen via pb...

Maar ik wil ook nog even wat zeggen, je hebt verschillende soorten Beach Patrol. Ik heb er maar 2 gedaan, die in het water en op het strand. De missie in het water vind ik het moeilijkst. Je moet met de BF-Injection naar een boot rijden en dan moet je langs mensen varen die zwemmen en dan moet je zwembanden gooien door een drive-by te doen. Ik vind deze het moeilijkst als je hem voor het eerst doet want je moet wel een beetje aan de besturing wennen.

Met de andere op het strand moet je gewoon in de BF-Intjection mensen van hun sanchez afrijden. Ze 'vernietigen' dan het stand en daarom moet je ze van hun moter afrijden, je kan ze ook gewoon dood maken. Deze manier is denk ik wel het langst maar je hebt tijd zat (althans ik).

Hopelijk heb je hier wat aan. Ik had even gekeken op WikiGTA, maar daar stond de beach patrol niet meer bij, misschien moeten ze die nog erbij zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had even gekeken op WikiGTA, maar daar stond de beach patrol niet meer bij, misschien moeten ze die nog erbij zetten.

'Beach Patrol' is absoluut niet verdwenen hoor. Wij, de WikiGTA-medewerkers, hebben besloten dat 'Beach Patrol' echter géén submissie is, maar een zijmissie. Zodoende is 'Beach Patrol' verplaatst van de 'submissies' naar de 'zijmissies'. Echter hebben de zijmissies geen aparte ruimte in de template (de submissies wel), dus zijn ze ook niet te zien in de template. Nu zul je dus voortaan één extra maal moeten klikken op de link 'zijmissies'. Klik dus maar eens =>hier<=; bespeur de lijst maar eens goed af en dan zie je 'Beach Patrol' er heus wel bij staan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...