bramboy Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) (de titel moet zijn: .dff en .col maken)ik heb een model ik sketchup gemaakt en geimporteert naar 3dsmax. Hoe maak je dan .dff en .col ?? Bewerkt: 21 december 2006 door bramboy Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Je hebt Kam's script nodig die je hier kan downloaden: 3DS Max versie. Gmax versie. Dan kan je verschillende tutorials vinden in de Master Tutorial List. Voor Vice City: Hoe zet ik een object in VC Voor San Andreas: Een model in SA zettenTutorial: Een model in SA zetten, door WauzieTutorial: Mapping in SA met 3DS max (IO mapper), door BurpicaneVideoTutorial: Een model is SA zetten, door WazuupVideoTutorial: Een model mappen dmv de Map IO., By Wazuup Voor San Andreas heb je dus een behoorlijke keuze. Het zal vast wel lukken. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Puma Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Nope!! Ja ook wel goed, maar voor een volledige Sketchup tot Ingame tutorial moet je even =>Hier<= kijken. Succes, Grtz Puma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.