Jump to content

Wat is het aller aller aller leukst?


GTAVCSFreak

Recommended Posts

De titel zegt het al,wat vindt je het aller aller aller leukste ehm... Iets in VCS...?

Ik persoonlijk de stad etc. de gun,missies kortom haast alles.(Aangezien dit de allereerste GTA dat ik speel)

Ik vind ook als je de missie ''In the air tonight'' heb gedaan dat je dan een supergave video clip kan kijken oftewel een concert het is gewoon een top spel...

Dus wat vinden JULLIE nou het aller leukst in de game antwoord graag! :puh:

Laterz,GTAVCSFreak

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    3

  • GTAVCSFreak

    3

  • vice infernusX

    3

  • Marioleo69

    2

Welke missie ben je nu?

Ontopic: Het allerleukste vind ik wel zo'n beetje de missie 'Last Stand' en proberen een 'Perfect Triple Insane Stunt Bonus' te behalen, lukt me aardig, alleen dat 'Perfect' nog :schater:

Justin W

Hey joh raar maar iemand op mijn school heeft ook een PSP en heeft zijn memory card in mijn PSP gedaan en weer terug terwijl de game aanstond en nu heb ik zijn game (100%) en hij mijn game (Bij de turn in turn out big out ofzow van lance laaaaaaaaaaachen man dus ik heb niet verel missies gedaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Het allerleukst van GTA VCS vind ik de verhaal lijn, en de leukste zijmissie vind ik ''Watersports'' die je kunt vinden op de jetskie achter de filmstudio. Lekker hard scheuren door het water met vette jumps :Y

Na het voltooien van ''Watersports'' krijg je ook nog het Wetsuit erbij. Best wel gaaf pak. Dat is dat pak dat die aanheeft tijdens de zijmissie op de jetski

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe vechtmove's en de mogelijkheid om te zwemmen in die prachtige wateren van Vice City.

Vroeger in vice city keek ik altijd verlangend naar die heerlijke wateren maar Tommy was nooit naar zwemles geweest :puh: .

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je kan zwemmen. maar dan wel weer jammer is dat je maar 1.5 minuten ofzo kan zwemmen. ook de nieuwe vechtmoves en de nieuwe voertuigen zijn heel goed. de missies waren ook wel goed!

kortom, een hele goede portable gta dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Het trailerpark en de realistische manier waarop Marty tot leven is gebracht. Hij is het resultaat van jarenlange zorgvuldige inteelt, racist, alcoholist, kleptomaan, slaat zijn vrouw, luistert graag naar countrymuziek, rijdt in een oude pickup, misbruikt zijn kind, kortom een man naar mijn hart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...