dupree Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 ik vind de verhaallijn maar zwak verleken bij lcs maar het is wel tof dat je kunt zwemmen,fietsen,bedrijven runnen, leuke zijmisies zoals de misie skaywolf met die hunter. het is ook tof dat je dingen kunt kopen bij je savahous. Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik werd het meest verrast met de verrekijker.Die vond ik echt leuk.En het leukste vind ik auto's zoals meestal Reageren
Big Playahh Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 alles de game is gwn perfect Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) De slagwapens, vuurwapens zijn ook leuk maar deze slagwapens en snijwapens zijn echt te gek Ook het concert bij Phill Collins vind ik fantastich Ook is het leuk om mensen op tepakken en in het water te smijten! Bewerkt: 18 december 2007 door Dark_Zemy Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 De missie van Reni zijn leuk, ook het concert van P. Collins is super, het was wel een goed idee van R* om een keer een bekend iemand in gta mee te laten spelen. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Gewoon de sfeer vind ik wel leuk. De missies zijn opzich ook nog wel aardig te noemen. De graphics op Ps2 zijn ook nog wel redelijk. En gewoon rondrijden vind ik ook wel leuk. Reageren
zemnas Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 alles is leuk behalve als ik moet eten en slapen Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 wel ik vind zowat alles leuk maar het allerleukste vind ik om met wagen gewoon rustig de stad rond te cruisen en af en toe is een maffe stunt doen en wat op politiemannetjes shooten Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Het nieuwe vechten. Daarmee boven aan het 'nek breken'. En het Concert van Phil. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Alles is leuk'. Behalve die irri missies en submissies Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 leuk dat je weer winkels kan beroven dan loop ik zo met mijn colt45 zo een elektronica-winkel in bedreig ik het personeel,sloop de apparatuur met mijn knuppel en daarna breek ik de nek van de verkoper en grijp ik het geld en dan wegwezen muahahahaha Reageren
Miek Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 De huntern,sea sparrow,Accidents will happen,ondersteboven vliegen met de skimmer(dan bereik je hoger dan de limiet zelf)en natuurlijk de missies van Lance. Reageren
cheetha Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) dat je kan golfen en dat je kan zwemen en gewoon de goeie sfeer van vice city maar ook vanwege de empire building en lance vance Bewerkt: 10 april 2009 door cheetha Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik vind het ook ontzettend leuk dat deze GTA nog over wat humor beschikt vooral met lance "YOU CAN'T JUST SHUT THE FUCK UP YOU STUPID GORILLA?????" zoiets was het Reageren
.Corneria. Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 de missie ''Last Stand'' en vliegen met de hunter en varen met de jetski Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.