vice infernusX Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Dat je weer kan zwemmen de vele zijmissies Dat Phil Collins in deze GTA zat (ik ben fan van hem ) Concert van hem, De verhaallijn, Empire Building, Flash FM met topmuziek ik zo nog wel even doorgaan het vechtsysteem ja echt een goede zet van rockstar om phil collins in vcs te zetten ben ook van van hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 ja echt een goede zet van rockstar om phil collins in vcs te zetten ben ook van van hem ik ben ook Van Van hem Ik vond de empires, de stunts en de verhaallijn heel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Dat je weer kan zwemmen de vele zijmissies Dat Phil Collins in deze GTA zat (ik ben fan van hem ) Concert van hem, De verhaallijn, Empire Building, Flash FM met topmuziek ik zo nog wel even doorgaan het vechtsysteem ja echt een goede zet van rockstar om phil collins in vcs te zetten ben ook van van hem Inderdaad ik ben fan van Phil Collins en ik vind het ook erg leuk. Hoewel hij niet erg lijkt hij is namelijk in het echt kaal. Wel leuk die missie in het stadion dat die het nummer In The Air Tonight zingt. erg goed nummer! Vooral de cutscene is erg leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 er zijn eigelijk, als ik er zo bij nadenk, wel veel dingen die ik leuk vind en dat had ik niet echt gedacht: 1) het fietsen vind ik echt heel leuk 2) De laatste missie 'The Last Stand' vind ik echt zalig, eindelijk die ************ van een martinez neerleggen! 3) Met de Sea Sparrow rondvliegen 4) Empire builings overnemen (van de cholo's en de Bikers, van de Sharks kan ik het moeilijk halen) 5) De zijmissies met de Jet Ski Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Het leukste wat ik vind van het spel is die bedrijven runnen en ook die missie met Phil Collins het is goede muziek gave effecs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Dat je weer kan zwemmen de vele zijmissies Dat Phil Collins in deze GTA zat (ik ben fan van hem ) Concert van hem, De verhaallijn, Empire Building, Flash FM met topmuziek ik zo nog wel even doorgaan het vechtsysteem ja echt een goede zet van rockstar om phil collins in vcs te zetten ben ook van van hem Inderdaad ik ben fan van Phil Collins en ik vind het ook erg leuk. Hoewel hij niet erg lijkt hij is namelijk in het echt kaal. Wel leuk die missie in het stadion dat die het nummer In The Air Tonight zingt. erg goed nummer! Vooral de cutscene is erg leuk ja phil collins is nu wel kaal maar 20 jaa r geleden in 1984 zag ie er precies uit zoals in vcs greatz vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Ik vind alles leuk aan dit spel maar jammer dat je het alleen op de PSP en op de PS2 kan spelen omdat het van SONY eigendom is wand ik had het ook graag op de PC gehad sorry dat ik 2 keer post in dit topic wand ik had het pas gezien nadat ik dit had gemaakt Bewerkt: 20 april 2009 door 007 Harings Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matthijsvz Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 ook de nieuwe vechtmoves kan je ook nieuwe vechtmoves leren zoals bij gta sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Wat het leukste is? EMPIRE BUILDING . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Lekker vrij knallen met me Hunter. Vooral tegen VCPD Mavericks. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.